چت روم

کافه جک جدید - مطالب ارسال شده توسط admin

-

کافه جک جدید

امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 شما در فان20 هستید.

با عضویت در سایت به جمع دوستان فان20 بپیوندید و مطالب خود را به اشتراک بگذارید

بعد از عضویت می توانید در چت روم فان20 با دوستان خود گفتگو کنید

50

جواب معما ۵ نفر داخل اتاقن ، دوشنبه 11 فروردین 1399

49

ابزار های وب مستر سری اول ، دوشنبه 06 اسفند 1397

ابزار های وب مستر سری اول

ابزار های وب مستر سری اول

در این مطلب قصد معرفی سری اول ابزار های بررسی سئو سایت را داریم که در این مطلب 10 ابزار اول معرفی میشوند. هر یک از ابزار به صورت جداگانه معرفی شده و میتوانید استفاده کنید.

 

ابزار بازنویسی مقاله چیست؟

 

 

.با این ابزار میتوانید مقاله های انگلیسی را دوباره نویسی کرده و اختصاصی کنید. فقط با یک کلیک مقاله بازنویسی و تغییرات گسترده داده میشود


ویژگی های شگفت انگیز:

    بازنویسی مقالات در هر موضوعی  وتبدیل مقاله به یک مقاله اختصاصی
   بازنویسی کاملا خودکار و فقط با یک کلیک


 

ابزار چک کننده تکراری بودن مطالب چیست؟

 

این ابزار مقاله شما را در سطح اینترنت بررسی کرده و اگر مطلب در سایت دیگری منتشر شده باشد به شما اطلاع میدهد. خوب حالا سوال اینجاست که این ابزار چگونه کار می‌کند؟ مقاله ای که شما در این ابزار وارد کرده اید به دقت اسکن می‌شود و در سرتاسر وب مورد بررسی قرار می‌گیرد. به احتمال زیاد برخی موارد قرمز را در نتایج خود مشاهده خواهید کرد زیرا برخی عبارات به کار رفته در مقاله ممکن است پرچم قرمز برایتان ایجاد کند.  اگر یک جمله کاملی در مقاله وجود داشته باشد که اصیل نیست، این ابزار منبع اصلی را از محتوای دزیده شده و غیر اصل تشخیص می دهد. به کمک این ابزار می توانید متوجه شوید که مقاله از اینترنت کپی شده است.


 

بک لینک چیست؟

بک‌لینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریافت می‌کند. بک‌لینک‌ها تاثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در فرآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه‌های جستجو استفاده می‌کنند. کسی دقیقا نمی‌داند که بک‌لینک‌ها در این زمینه چقدر تاثیر گذار هستند اما در طول زمان ثابت شده که بک‌لینک‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

 

ابزار ایجاد بک لینک چیست؟

 

ابزار ایجاد بک لینک برای ایجاد رایگان بلک لینک ساخته شده و رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. بک لینک در سئو اهمیت زیادی دارد. بهترین بک لینک ها مرتبط، قابل اعتماد و از صفحاتی با اتوریتی بالا هستند. برای اینکه بتوانید چنین بک لینک هایی را به دست آورید به تلاش و کار زیادی نیاز دارید. اما نتایج کوتاه مدت و بلند مدت نشان می‌دهد، این تلاش بسیار ارزشمند است. این ابزار لینک بیلدینگ لینک‌های ارزشمندی برای سایت شما ایجاد می‌کند.

همچنین میتوانید از طریق ابزار چک کردن اتوریتی بررسی کنید سایت شما چه اتوریتی دارد و بعد از مدتی مجدد تست کرده تا نتایج بک لینک های ایجاد شده را ببینید.

در نهایت ابزار بررسی تعداد بک لینک میتواند به شما کمک نهایی را بکند.


 

ابزار ساخت متاتگ

متا تگ چیست؟

متا تگ و تگ عنوان HTML  عناصر خاص HTML هستند که در سورس کد صفحات وب شما یافت می شوند. نگران نباشید، بیشتر ابزارهای نوشتن صفحات وب و وب سایت های قالب محور به شما اجازه می دهند عنوان و متا تگ صفحات سایت خود را بدون نیاز به ویرایش سورس کد HTML  تغییر دهید. به کمک این ابزار و دستورالعمل های آن، می توانید به راحتی عنوان و متا تگ مورد پسند موتورهای جستجو را برای تمامی صفحات وب خود ایجاد کنید.

بهینه سازی متا تگ ها

زمانی که عناوین و متا تگ ها به درستی بهینه سازی شده باشند، موتورهای جستجو اطلاعات مورد نیاز برای نمایش و رتبه بندی بهینه صفحات سایت شما در نتایج جستجوی خویش را خواهند داشت. اگر این موارد برای موتورهای جستجو بهینه سازی نشده باشد، رتبه و ترافیک نرخ کلیک شما نیز آسیب می‌بیند.

همه موتورهای  جستجوی بزرگ از متا تگ و عنوان برای مقاصد رتبه بندی و نشان دادن لینک در نتایج جستجوی خود استفاده می کنند. این موتورهای جستجو در برگیرنده بینگ، گوگل، یاهو و سایر موتورهای جستجوست. موتورهای جستجوی ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ابزار ایجاد متا تگ (Meta Tag Builder)

فرم بالای صفحه را تکمیل کنید و به طور خودکار متا تگ و عنوان موردپسند موتورهای جستجو و دیگر متا تگ‌های مفید را تولید نمایید. کدهای تولید شده را بین تگ‌های <head></head> قرار دهید.

برای بررسی متاتگ‌های سایت‌تان از ابزار بررسی متا تگ استفاده کنید.


 

ابزار آنالیز متا تگ چیست؟

 

 

متا عنوان چیست؟

متاتگ عنوان متاتگی می باشد که سایت شما بر اساس آن به موتورهای جستوجو معرفی می شود و نام سایت شما در نتایج همان گونه نمایش داده خواهد شد.

متا عنوان به صورت زیر در سورس قالب نمایش داده میشود:

<title> Title</title>

بهترین عنوان باید کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد. در صورت بیشتر بودن عنوان به طور کامل در نتایج نمایش داده نخواهد شد.


توضیحات متا چیست؟

در میان متا تگ‌ها، توضیحات متا (Meta Description) از اهمیت بالایی برخوردار است. تگ توضیحات متا در واقع چکیده‌ای از محتوای سایت را ارائه میدهد که از چشم بازدیدکنندگان پنهان است و فقط برای درک بهتر موتورهای جستجو استفاده میشود.

در گذشته نه چندان دور توضیحات متا نقش مهمی در رتبه شما در نتایج موتورهای جستجو ایفا میکردند، با این وجود گوگل به تازگی اعلام کرده است که تگ توضیحات متا هیچ تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی سایتها ندارد. اگر به این جمله با دقت بیشتری نگاه کنیم متوجه میشویم که توضیحات متا بطور غیرمستقیم بر رتبه شما در گوگل تاثیرگذارند.

 


 

متاتگ کلمات کلیدی

متا تگ کلمات کلیدی شامل عبارت‌های مرتبط با صفحه شما می‌شود و توسط برخی از موتورهای جستجو برای رتبه بندی و تعیین موضوع صفحات شما استفاده می‌شود. گوگل اعلام کرده است که دیگر از متا تگ کلمات کلیدی استفاده نمی‌کند. با این حال قرار دادن متا تگ کلمات کلیدی در سایت هیچ ضرری ندارد. متا تگ کلمات کلیدی به صورت زیر در سورس قالب نمایش داده میشود:

<meta name="keywords" content="keywords 1,keywords 2,keywords 3, " />

Open Graph چیست؟

Open Graph پروتکلیست که به یک صفحه وب اجازه می دهد تا به یک آیتم اصطلاحا Rich در شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

به صورت تخصصی تر، پروتکل Open Graph مجموعه ای از متا تگ هاست که به وبمسترها اجازه می دهد تا اطلاعات بهینه تری از صفحات خود را به اغلب شبکه های اجتماعی (فیسبوک، گوگل پلای، توییتر، لینکدین و ...) ارائه دهند. این اطلاعات به شبکه های اجتماعی کمک می کند تا نمایش بهتری از این صفحات به اشتراک گذاشته شده در خود به کاربران نمایش دهند.


 

ابزار بررسی موقعیت کلمات کلیدی چیست؟

 

ابزار بررسی موقعیت کلمات کلیدی میتواند برای شما بررسی کند سایت شما با یک کلمه کلیدی در چه صفحه ای از گوگل قرار دارد. البته عدد نمایش داده شده را باید در 10 تقسیم کنید تا صفحه بدست آید.

به صورت پیش فرض ابزار شماره ای نمایش میدهد که ربته اون لینک در گوگل است مثلا ربته 20 یعنی لینک آخر صفحه دوم.


 

ابزار ایجاد Robots.txt چیست؟

کار فایل robots.txt محدود کردن دسترسی روبات های گوگل و سایر موتورهای جستجو به محتویات سایت شماست. این روبات ها بصورت کاملا اتوماتیک عمل کرده و قبل از ورود به هر سایت یا صفحه ای از وجود فایل robots.txt بر روی آن و محدود نبودن دسترسی محتوا مطمئن میشوند. تمامی روبات های استاندارد در اینترنت به این قوانین و محدودیت ها احترام گذاشته و صفحات شما را بازدید و ایندکس نخواهند کرد ولی روبات های اسپم توجهی به این فایل نخواهند داشت. اگر تمایل به حفظ امنیت محتوایی خاص و پنهان کردن آن از دید روبات های اینترنتی دارید بهتر است از پسورد گذاری صفحات استفاده کنید.

در عمل استفاده از فایل robots.txt به شما این امکان را میدهد که صفحات سایت را تنها مختص کاربران اینترنتی طراحی کرده و ترسی از محتوای تکراری، وجود لینک های بسیار در آن صفحه و تاثیر منفی بر سئو سایت نداشته باشید. همچنین به شما این امکان را میدهد که صفحات بی ارزش و کم محتوا را از دید موتورهای جستجو پنهان کنید تا زمان روبات ها در سایت شما برای ایندکس کردن این صفحات هدر نرود.


 

ابزار ایجاد سایت مپ چیست؟

نقشه سایت فایلیست که در آن می‌توانید آدرس صفحات وب را لیست کرده و اطلاعاتی درباره ی محتوای سایت و نحوه ی سازمان دهی آن به موتور جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو بدهید ، بطور خلاصه نقشه سایت یک فایل xml است که حاوی لیستی از صفحات سایت شماست و باعث تسریع در ایندکس شدن در موتورهای جستجو می شود.
خزنده های وب موتورهای جستجو مانند googlebot اطلاعات این فایل‌ها را خوانده و سایت شما را هوشمندانه تر بررسی و ایندکس گذاری می کنند ، بدین شکل که ربات گوگل به مراجعه به سایت شما آن را بررسی می‌کند و لینک ها و پیوند‌های شما را لیست می کند، درستی یا نادرستی آدرس صفحات را باید تشخیص دهد و پیوند ها با سایت‌های دیگر را از بین آنها جدا کند.
همچنین می‌توانید برای نقشه سایت خود از تگ های ارزشمند متا دیتا (فرا داده ها) استفاده نمایید.

تگ های متا دیتا اطلاعاتی درباره ی یک صفحه وب ارایه می دهند، مانند تاریخ آخرین بروزرسانی صفحه، اگر چه اغلب این تاریخ تغییر می‌کند و همچنین اهمیت این صفحه نسبت به دیگر آدرس‌های سایت را می‌توان مشخص کرد.
با استفاده از نقشه سایت و تگ های فراداده شما می‌توانید لیستی از آدرس ها درباره ی نوعی خاص از محتوا در صفحات خود، شامل ویدئو، عکس و همچنین محتوای تلفن همراه تهیه نمایید.
در نقشه سایت ویدئو، می‌توان مواردی مانند زمان اجرای فیلم، دسته بندی، سن مناسب را مشخص نمایید.
در نقشه سایت تصویر می‌توان مواردی مانند موضوع تصویر، نوع و مجوزهای آن را مشخص کرد.

حالا شما یک فایلی با نام نقشه سایت  ایجاد می کنید و در محلی که به گوگل معرفی می کنید قرار می‌دهید.

با ایجاد صفحات جدید در سایت، این لیست بروزرسانی می شود. گوگل هر بار این لیست را بررسی می کند و صفحات جدید را برای ایندکس کردن بررسی می کند. پس شما مراحل را برای گوگل آسان‌تر کردید.

آیا من به نقشه سایت نیاز دارم؟

اگر شما یک سایت وردپرس یا جوملا و .. دارید با نصب یک افزونه خودکار نقشه سایت ایجاد میشود اما اگر از سیستم های مدیریت محتوایی که نشقه سایت ندارند استفاده میکنید یا سایت شما html هست حتما نیاز به نقشه گوگل دارید/.


 

ابزار بررسی رتبه الکسا سایت

 

سایت الکسا  یک رنک برای صفحات سایت‌ها تعریف می‌کند و اطلاعات نسبتا کاملی را هم در باره سایت ها ارائه می‌دهد. با ابزار رایگان ما میتوانید این رتبه را ببینید.

در نظر داشته باشید که وب سایت الکسا این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا وضعیت بازدید سایت‌های مختلف را مشاهده کنید.و به همین خاطر به عنوان معیاری برای رتبه بندی سایت های اینترنتی مورد توجه قرار گرفته است. رتبه بندی الکسا بر اساس کاربرانی که تولبار الکسا را نصب کرده‌اند محاسبه می‌شود و به صورت تخمینی است. به همین دلیل است که نمی‌توان به صورت کامل به اطلاعات ارائه شده توسط الکسا اعتماد کرد. سایت‌های دیگری نیز هستند که امکان مقایسه وضعیت بازدید سایت های اینترنتی را در اختیار ما قرار می‌دهند.
یکی از دلایلی که باعث شده سایت الکسا اهمیت زیادی پیدا کند، ارائه اطلاعات بروز و جهانی از وضعیت بازدید سایت‌ها و رتبه بندی جهانی و کشوری سایت‌های اینترنتی است، این موضوع باعث می‌شود که شما بتوانید به راحتی وضعیت سایت خود را با سایر سایت‌ها مقایسه نموده و نهایتا حتی اگر تصمیم دارید که در وب سایت خاصی تبلیغ کنید، از طریق سایت الکسا متوجه شوید که آیا این تبلیغ برای شما بازدهی لازم را دارد یا خیر. البته باید دقت داشت که رتبه الکسا به صورت تخمینی ارائه می‌شود و رتبه صد در صد دقیقی نیست.


 

ابزار بررسی تعداد بک لینک چطور عمل میکند؟

 

این ابزار بررسی میکند تعداد بک لینک های دریافتی شما چه تعداد است.


تعداد بک لینک چقدر مهم است؟

 


تعداد زیاد بک لینک خوب است اما اگر کیفیت هم داشته باشند. به عبارتی کیفیت بک لینک و اینکه بک لینک از چه سایتی باشد مهمتر از تعداد آن است. اما هر چقدر بک لینک با کیفیت داشته باشیم باز هم کم هست و باید تا میتوانید بک لینک با کیفیت داشته باشید اما فراموش نکنید 1 بک لینک با کیفیت از 1000 بک لینک بی کیفت بهتر است.


بک لینک بی کیفیت چیست؟

 


در همه کسب و کارها و مشاغل افرادی هستند که از راه های مناسب نمی خواهند به نتیجه برسند و سعی می کنند با امتحان راه های دیگر سریع تر به نتیجه برسند . در همین سال های اخیر سایت هایی به وجود آمدند که خرید و فروش لینک می کردند . بدین صورت که سایت مورد نظر با انتخاب یک پکیج بسته به تعداد لینک ها و با هزینه های مختلف ؛ سایت فروشنده لینک صفحات آن را در سایت های مختلف قرار می دهد . در همان ابتدا بسیاری از سایت ها از این راه به نتیجه رسیدند . امروزه نیز سایت هایی وجود دارند که با امتحان این راه به نتیجه می رسند اما مشکل کار اینجاست که رباتهای گوگل به سرعت این موضوع را می فهمند و سایت مذکور را به جایگاه واقعی خود بر می گردانند در برخی از مواقع نیز سایت ها پنالتی می شوند .


با ابزار ایجاد بک لینک میتوانید تعداد بک لینک های خود را زیاد کنید


48

ابزار ایجاد بک لینک ، چهارشنبه 01 اسفند 1397

ابزار ایجاد بک لینک

 

درباره ابزار ایجاد بک لینک

بک لینک چیست؟

بک‌لینک همان لینکی است که یک سایت، از یک سایت دیگر دریافت می‌کند. بک‌لینک‌ها تاثیر به سزایی در بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته و از همین جهت است که در فرآیند سئو، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. موتورهای جستجو از فاکتورهای مختلفی برای نشان دادن یک سایت در نتیجه‌های جستجو استفاده می‌کنند. کسی دقیقا نمی‌داند که بک‌لینک‌ها در این زمینه چقدر تاثیر گذار هستند اما در طول زمان ثابت شده که بک‌لینک‌ها اهمیت بسیار زیادی دارند.

ابزار ایجاد بک لینک برای ایجاد رایگان بلک لینک ساخته شده و رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. بک لینک در سئو اهمیت زیادی دارد. بهترین بک لینک ها مرتبط، قابل اعتماد و از صفحاتی با اتوریتی بالا هستند. برای اینکه بتوانید چنین بک لینک هایی را به دست آورید به تلاش و کار زیادی نیاز دارید. اما نتایج کوتاه مدت و بلند مدت نشان می‌دهد، این تلاش بسیار ارزشمند است. این ابزار لینک بیلدینگ لینک‌های ارزشمندی برای سایت شما ایجاد می‌کند.

همچنین میتوانید از طریق ابزار چک کردن اتوریتی بررسی کنید سایت شما چه اتوریتی دارد و بعد از مدتی مجدد تست کرده تا نتایج بک لینک های ایجاد شده را ببینید.

در نهایت ابزار بررسی تعداد بک لینک میتواند به شما کمک نهایی را بکند.


47

افزونه کپی زدن مطالب سایت به وردپرس WP Content Crawler v1.8.0 ، پنجشنبه 25 بهمن 1397

افزونه کپی زدن مطالب سایت به وردپرس WP Content Crawler v1.8.0

افزونه کپی زدن مطالب سایت به وردپرس WP Crawler v1.3.3

 


افزونه سئو حرفه ای وردپرس Yoast SEO Premium v9.6.1
برای دانلود روی لینک زیر بزنید:
http://skinak.ir/yoast.html
——————-
  ایجاد دایرکتوری در وردپرس با Directory Pro v1.6.0
برای دانلود روی لینک زیر بزنید:
http://skinak.ir/directory-pro.html
——————-
   افزایش سرعت وردپرس با افزونه WP Rocket v3.2.5
برای دانلود روی لینک زیر بزنید:
http://skinak.ir/wp-rocket.html
——————-
 افزونه کپی زدن مطالب سایت به وردپرس WP Content Crawler v1.8.0
برای دانلود روی لینک زیر بزنید:
http://skinak.ir/wp-content-crawler.html
——————-
اسکریپت مدیریت هاستینگ WHMCS 7.7.1 Nulled
برای دانلود روی لینک زیر بزنید:
http://skinak.ir/whmcs.html
——————-
 برچسب ها را در وردپرس بهینه کنید Meta Tags WP v0.2.9
برای دانلود روی لینک زیر بزنید:
http://skinak.ir/meta-tags-wp.html


https://t.me/joinchat/AAAAAD0C5mQPzPVyVIgrww


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
45

قالب فروشگاهی برای ووکامرس Mega Store v3.6 ، یکشنبه 21 بهمن 1397

قالب فروشگاهی برای ووکامرس Mega Store v3.6

قالب فروشگاهی برای ووکامرس Mega Store v3.6

Mega Store قالب وردپرس فروشگاهی  برای ووکامرس بوده که قالب زیبا و حرفه ای برای فروشگاه ساز ووکامرس , برای کسانی که می خواهند یک فروشگاه آنلاین و فروش اینترنتی برای خود راه اندازی کنند. قالب وردپرس فروشگاهی مگا شاپ با طرح و چیدمان زیبایی که داره سلیقه های زیادی رو به خودش جذب کرده , قالب وردپرس Mega shop دارای ویژگی های منحصر بفردی هستش که سبب شده این قالب در سایت فروش قالب وردپرس تم فارست تعداد زیادی خرید و فروش قالب رو به خودش اختصاص دهد.

دانلود قالب از اسکینک

قالب فروشگاهی برای ووکامرس Mega Store v3.6

برچسب ها : فروشگاه وردپرس , قالب Mega Shop , قالب سایت , قالب فروشگاهی Mega shop , قالب فروشگاهی مگاشاپ , قالب فروشگاهی ووکامرس , قالب وردپرس Mega shop , قالب وردپرس فروشگاهی Mega shop , قالب وردپرس فروشگاهی Mega shop پوسته ووکامرس , قالب وردپرس فروشگاهی سئو شده , قالب وردپرس کاملا ریسپانسیو ,


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
46

ایمن کردن وردپرس با افزونه iThemes Security ، یکشنبه 21 بهمن 1397

ایمن کردن وردپرس در چند دقیقه

 

برای افزایش امنیت سایت وردپرسی خود راه های مختلفی میتوانید انجام دهید./

برای مثال میتوانید با دادن هزینه سایت خود را ایمن کنید و تا حدود زیادی جلوی هک شدن یا ویروسی شدن آن را بگیرید.
حتما میدونید که امنیت یک سایت حتما به هک نشدن آن نیست و خیلی وقت ها سایت ها با افزونه های آلوده و یا افزونه های از رده خارج یا حتی افزونه هایی که فکر میکنید عالی هستند و بروز هستند هم ویروسی میشود.

 

خیلی از افزونه ها توسط یک نفر نوشته شده و تیمی قدرتمند ندارند که همواره روی امنیت آن کار کنند.

اگر سایت ما هک یا ویروسی شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شاید فکر کنید اگر سایت شما هک شود یا یک بک آپ که هاستینگ گرفته مشکل شما حل میشود و سایت در دسترس قرار میگیرد؟

اما اصلا اینطور نیست. خیلی وقت ها اصلا شما متوجه هک شدن هم نخواهید شد. سایت هک شده و هکر کد های تبلیغاتی خود را در سایت قرار میدهد اما شما متوجه این تبلیغات مخفی نخواهید شد تا بعد از ۱۰ روز خواهید دید آمار شما کم شده و ورودی گوگل شما ۰ مطبق خواهد شد.

شاید بعد سایت خود را در گوگل سرچ کنید و ببینید به طور کلی در نتایج نیستید و هر کجا هم هستید یک سایت با اطلاعات چینی یا .. در نتایج آمده . دامنه شما با مطالب چینی!

خب این نوع ویروس تبلیغاتی در سایت شما قرار میدهند که سایت فقط برای ربات های گوگل اون تبلیغات را نمایش میدهد و با این وجود شما مدتی متوجه این تبلیغات نمیشوید و زمانی که متوجه میشوید هزاران لینک در گوگل با اون تبلیغات ایجاد شده.

حالا اگر سایت را درست کنید و اون لینک ها را حذف کنید سایت شما دارای هزاران لینک ۴۰۴ خواهد بود که دیگه اون سایت هیچ وقت در گوگل محبوب و در نتایج بالا نخواهد آمد.

 

خلاوه بر این موارد ممکن است هکر از سایت برای ارسال ایمیل استفاده کند که حداقل چیزی که اتفاق می افتد این است که سایت شما مسدود شده و مجبورید میزبانی خود را تغییر دهید.

 

اما چرا ۱۰ دقیقه وقت نذارید و  بدون پرداخت هیچ هزینه ای سایت رو خودتون ایمن نکنید تا از این همه مشکلات که گفته شد جلوگیری کنید؟

اگر قصد رفع این مشکل را دارید و یک سرویس فعال در شیراز وب هاست دارید میتوانید این اموزش را مطالعه کنید.

ادامه آموزش:

ایمن کردن وردپرس با افزونه iThemes Security

 

 


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
44

وقتی میگه من دیگه مرد شدم ، دوشنبه 22 خرداد 1396

43

جوک های باحال 96 ، دوشنبه 22 خرداد 1396

جوک های باحال  96

 

جوک بی ادبی, جوک های باحال

جوک های باحال 

 

درسته که ما روزه نمیگیریم

ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم !

.

.

منتظر تماس سبز شما هستیم!

 


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
42

طنز نوشته های جدید 96 ، دوشنبه 22 خرداد 1396

طنز نوشته های جدید 96


 

طنز نوشته های خنده دار,طنز نوشته های جدید

طنز نوشته های جدید

 

قربون خدا برم هیچ دقت کردین میوه های بهار و تابستون همه لختن یا لباس نازک تنشونه مثل توت فرنگی انگور البالو گیلاس زرد آلو

...اما میوه های زمستون کاپشن و اورکت پوشیدن مثل پرتقال و نارنگی، لا مصب کیوی لباس پشمی پوشیده انار هم که دیگه پالتو چرم تنشه

 


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
41

جوک خنده دار و باحال 96 ، دوشنبه 22 خرداد 1396

جوک خنده دار و باحال 96

طنز نوشته های جالب و خنده دار , جوک جدید

جوک خنده دار و باحال

 

ﺭﻭﺯﻱ ﺟﻮانی از پدرش ﭘﺮﺳﻴﺪ ﭼﺮا اﻧﺴﺎﻧﻬﺎ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺑﺮاﻱ ﭘﻮﻝ

ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ ﺭا ﻣﻲ ﺁﺯاﺭﻧﺪ و ﺑﻪ ﻫﻢ ﺑﺪﻱ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ؟

پدرش ﻗﻮﻃﻲ ﻛﺒﺮﻳﺘﻲ اﺯ ﺟﻴﺐ ﺩﺭاﻭﺭﺩ ﺳﻪ عدد ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺭا ﮔﺮﻓﺖ

و ﺩﻭ عدد ﺁﻥ ﺭا ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﻗﻮﻃﻲ ﻧﻬﺎﺩ ﺁﻥ ﻳﻚ عدد ﺭا ﻧﺼﻒ ﻛﺮﺩ

.

.

ﻭ ﺑﺎ ﺁﻥ ﻧﺼﻔﻪ ﻛﻪ ﻧﻮﻙ ﺗﻴﺰﻱ ﺩاشت

ﻻﻱ ﺩﻧﺪاﻥ ﺧﻮﺩ ﺭا ﺗﻤﻴﺰ ﻛﺮﺩ و ﮔﻔﺖ :

ﭼﻪ میدووونم!!


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
40

طنز نوشته های کوتاه خنده دار ، دوشنبه 22 خرداد 1396

طنز نوشته های کوتاه خنده دار

 

طنز نوشته های جدید,طنز نوشته های کوتاه خنده دار

طنز نوشته های کوتاه خنده دار

 

داشتم تو کلاس از اول تا آخر با دوستم حرف میزدم،

استاد آخرای کلاس دیگه از دستم خسته شده بود گفت

.

.

پنج دیقه مونده دیگه حرفاتو جمع بندی کن!

 


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
39

جوک خنده دار 96 ، دوشنبه 22 خرداد 1396

جوک خنده دار 96

 

طنز نوشته های زیبا , جوک خنده دار

جوک خنده دار

 

یه عدد بین ۱۰ تا ۲۰ انتخاب کن 

اون عدد رو با ۳۲ جمع کن

حاصل رو ضرب در ۲ کن

حاصل رو منهای ۱ کن

حالا چشماتو ۵ ثانیه ببند.

.

.

.

همه جا تاریک شد. درسته؟ 

اینو خودم درس کردم 

ما اینیم دیگه!


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
38

جوک های خنده دار ، دوشنبه 22 خرداد 1396

جوک های خنده دار

 

جوک خنده دار, جوک های خنده دار

جوک های خنده دار

 

سیم مودم و کولر رو جوری تنظیم کردم که وقتی کولر رو روشن می کنی مودم خاموش میشه.....

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

.

.

اینو از گروه بابا ها دزدیدم،داشتن برنامه میچیدن برای تابستون


برای دیدن ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید...
37

آهنگ ، جمعه 22 اردیبهشت 1396

دانلود آهنگهای جدید ایرانی ، در این مطلب به معرفی جدیدترین آهنگهای خوانندگان ایرانی می پردازیم. آهنگهای مهراب ، محسن چاوشی ، حامد همایون ، مسعود صادقلو و سایر خوانندگان در رسانه تک موزیک
دانلود آهنگ جدید
محسن چاوشی آهنگ فندک تب دار، خط رو پیشونیم چشمای بارونیم دستای لرزونم پاهای بی جونم روح سرگردونم گلای ایوونم حتی چوب سیگارم فندک تب دارم دوس دارن برگردی … خنده غمگینم پلکای سنگینم الکل تو خونم خونه ی زندونم خونه ی متروکم گلای گلدونم بار روی دوشم شونه ی داغونم دوس دارن برگری، تو آن عهدی که با من بسته بودی مگر بهر شکستن بسته بودی تو سنگین دل چرا از روز اول نگفتی دل به رفتن بسته بودی نگفتی دل به رفتن بسته بودی … بغضای پنهونم چشمای گریونم حال خوب و بدمو به چشات مدیونم بغضای پنهونم چشمای گریونم حال خوب و بدمو به چشات مدیونم خیلی دلتنگ توام نمیخوای برگردی و مهراب جدیدترین اثر او مفت بری می باشد که بزودی از رسانه تک موزیک می توانید آهنگ مهراب مفت بری را دانلود کنید. دانلود آلبوم حامد همایون Aah Nakesh / آه نکش Alchol e Negah / الکل نگاه Baroon Ke Zad / بارون که زد Be Cheshmat Ghasam / به چشمات قسم Chatre Khis / چتر خیس Mardom Shahr (Eydaneh) / مردم شهر (عیدانه) Sheydaei / شیدایی Ashegh / عاشق Az Hava Peydast / آز هوا پیداست Ghose Toye Delet / غصه تویه دلت Hanoozam Hamoonam / هنوزم همونم. مسعود صادقلو، یکی از آهگنهای زیبای مسعود صادقلو آخر شب می باشد، چه راحت گرفتی این زندگیمو می موندی پیشم اینطور نمی مرد اینطور نمی کرد از اون نگات دل دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل شد دیگه دور از تو و نگاهت قلبم رو میگم تو و نگاهت طرز نگاهت آخر عوض شد آخر تنم از این جاده پرت شد آخر شب آخر شب من موندمو خاطرات آخر شب تو دادی به باد دادی به باد
36

تراکتورسازی رفیعی را به بهانه اضافه خدمت نگه می دارد؟ ، یکشنبه 12 دی 1395

تراکتورسازی رفیعی را به بهانه اضافه خدمت نگه می دارد؟

  • تراکتورسازی رفیعی را به بهانه اضافه خدمت نگه می دارد؟

    عصبانیت سروش پس از صحبت با آجورلو در زمین چمن

    مدیرعامل تراکتورسازی گفت که دو ماه قبل نامه ای در مورد اضافه خدمت رفیعی دریافت کرده است. نامه ای که شاید رفیعی حق داشته همان زمان در موردش بداند اما از او پنهان کرده اند.در اصل به نظر می رسد پیوستن رفیعی به تیم دیگر منتفی باشد چون از صحبت های آجورلو این طور استنباط می شود که برای نرفتن رفیعی برنامه دارند.

    صحبت های مصطفی آجورلو با سروش رفیعی به عصبانیت این بازیکن منجر شد. 

    به گزارش عصرایران، دقایقی پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن مدیرعامل تیم تراکتورسازی دقایقی را با سروش رفیعی در زمین چمن صحبت کرد. صحبت هایی که چندان به مذاق ستاره تراکتورسازی خوش نیامد. 

    سروش رفیعی پس از انجام صحبت هایش و در حال خروج از زمین با لحن بد با خبرنگاران صحبت کرد و نشان داد چقدر عصبانیست اما آجورلو مقابل خبرنگاران ایستاد و توضیح داد که مشکل چیست.

    مدیرعامل تراکتورسازی گفت که دو ماه قبل نامه ای در مورد اضافه خدمت رفیعی دریافت کرده است. نامه ای که شاید رفیعی حق داشته همان زمان در موردش بداند اما از او پنهان کرده اند. آجورلو این صحبت ها را کرد و البته از صحبت های او مشخص شد که عصبانیت ستاره تراکتورسازی از چه می تواند باشد. در اصل به نظر می رسد پیوستن رفیعی به تیم دیگر منتفی باشدچون از صحبت های آجورلو این طور استنباط می شود که برای نرفتن رفیعی برنامه دارند. 

     آجرلو پس از برتری تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی در گفتگو با  ایمنا در مورد اظهارات سروش رفیعی در مورد کارت پایان خدمتش اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام که سروش رفیعی به تراکتورسازی خدمت کرده است و اگر تا به امروز از او حقی ضایع شده از وی عذرخواهی می‌کنم.

    وی ادامه داد: اگر خدمت سربازی سروش رفیعی در تاریخ مقرر که به نظر می‌رسد همین ایام است تمام شده باشد، به او تبریک می‌گویم که مدت خوبی با تراکتورسازی همراه بوده است و اگر می‌خواهد برود به او می‌گویم که بازیکن آزاد است و فوتبال حرفه‌ای باید بپذیرد که او یک فصل با ماست و ممکن است فصل دیگر با ما همراه نباشد. ما برای قهرمانی در 2 جام به او نیاز داریم؛ جدای از اینکه به تک تک بازیکنان نیاز داریم به سروش رفیعی هم بیش از همه احساس نیاز می‌کنیم چون دیگران هستند و او است که می‌خواهد برود.

    آجرلو افزود: اما به اینکه حقی از رفیعی ضایع شود راضی نیستیم و خدای نکرده نمی‌خواهیم به روش‌های غیراخلاقی او را نگه داریم. رفیعی مثل پسر خودم است و همینطور که نمی‌خواهم به پسرم ظلم شود در مورد رفیعی هم همینطور است و اگر طبق مقررات سربازی او تمام شده باشد می تواند از تراکتورسازی جدا شود.

    مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: اما 2 ماه پیش نامه‌ای آمد که رفیعی اضافه خدمت دارد ولی من گفتم نامه را مخفوظ نگه دارند تا خودم پیگیری کنم چون به رفیعی قول داده بودند 6 ماه اضافه خدمتش بخشیده شود.به هرحال من از فردا صبح به دنبال کار رفیعی خواهم رفت و اگر سربازی او تمام شده باشد اولین کسی هستم که به او کمک می‌کنم تا کارت پایان خدمتش را بگیرد و بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خودش تصمیم‌گیری کند.

    آجرلو در مورد اینکه با این حساب 6 ماه اضافه خدمت رفیعی پابرجا است ، هم گفت : در این مدت به شدت درگیر مسائل جدی فوتبال بودیم و امروز هم دیدید که در دقیقه 120 تکلیف فینالیست مشخص شد و در پایان هم حرف‌های غیرواقعی که به ما کمکی نمی‌کند مطرح شد. اما دوستان من و کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند که من تا امروز به کسی ظلم نکرده‌ام.



35

آهنگ روزای ابری از بابک جهانبخش ، جمعه 21 آبان 1395

آهنگ روزای ابری از بابک جهانبخش
دانلود آهنگ روزای ابری با صدای بابک جهانبخش
Downloade Ahange Jadide Babak Jahanbakhsh Be Name Rozhaye Abri

Babak Jahanbakhsh Rozhaye Abri آهنگ روزای ابری از بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش:
بابک جهانبخش (با نام شناسنامه‌ای علی جهانبخش) زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲ برابر با ۲۱ مارس ۱۹۸۳ در بوخوم، آلمان
بابک جهانبخش از خوانندگان موسیقی پاپ ایران.
شروع فعالیت هنری:
بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. و سپس به دنبال مدرک صدا گذاری موسیقی رفت و اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.
کنسرت‌ها:
بابک جهانبخش با برگزاری کنسرت‌های فراوانی در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبی در زمینه اجرای زنده دارد.
او همچنین سابقه حضور در جشنواره موسیقی فجر را دارد.
توضیحات بابک جهانبخش پیرامون این آهنگ:
یک آهنگ جدید و احساسى هم کار کردیم که حال و هواش بسیار مناسبِ این فصل با نام “روزاى ابرى” طى چند روز آینده قطعا منتشر میشه
که امیدوارم دوستش داشته باشید…
و همانطور که خدمتتون عرض کردم بصورت موازى هم ضبط ویدیو و هم تک آهنگ هاى جدید دیگرى رو هم پیش میبریم با فضاهاى متفاوت که به موقع اش حتما اعلام مى کنم…
تا یک ماه دیگه هم به امید خدا مجدد کنسرت ها شروع میشن و با کلى انرژى و اتفاق جدید که تو این مدت کلى براش برنامه ریزى کردیم در کنار حامیان و هواداران با معرفت هم در داخل ایران عزیزمون هم در خارج از کشور خواهیم بود…
امیدوارم که توضیحاتم کامل بوده باشه

روزای ابری از بابک جهانبخش


34

Download New Song Alishmas Ft. Mehd Jahani ، جمعه 07 آبان 1395

دانلود آهنگ یادگاریا از مهدی جهانی و علیشمس

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام یادگاری ها با بهترین کیفیت و متن آهنگ

موزیک ، تنظیم ، شعر : مهدی جهانی ، ترانه : اردلان طعمه ، میکس و مسترینگ : رضا پور رضوی

Download New Song Alishmas Ft. Mehd Jahani | Yadegariha Whit Text

فکر می کردم اون یه ذره آدمه
رفت و تنها شد دلم یه عالمه
البته تا اونجای که یادمه
هر چی خوردم از این دل سادمه
نه خسته شدم از آدما و طعنه هاشون
خسته شدم از اومدن و رفتناشون
خستم از خیابون و پیاده روهاش
ازت که خواسته بودم مراقبم باش
چقدر تنهام تنهام تنهام
چقدر سرده بی تو دستام
تورو می خوام میخوام میخوام
پر از شک سرده چشمام

هنزفری تو گوشمه یه کوله ام روی دوشمه
یه چیرهن سیام تنم همون که همیشه می پوشمه
نمیدونم کجای شهرم تو کوچه ها سرگردونم
به امید اینکه تورو ببینم سرمو برگردونم
ولی تو حیف اینجا نیستی
مگه تو همونی نبودی که میگفتی پام وا میستی

متن آهنگ چقدر تنهام

منم و جای خالی با یه مشت یادگاری
که از همدیگه دو سه سالی داریم
حالا تکلیف چیه فراموش کنیم
نه این کارا کار ما نی
با اینکه همش دنبال فانیم
ولی بی خیالی تو مرام ما نی
یادمه می گفتی حتی اگه از آسمون سنگ بارید
بازم قول بده که دوسم داری
نمی خوام ببینم غم داری
ولی حیف که این روزا یه حس دیگه رو من داری
خسته شدم از این همه کشیدن
نصفه شب از خواب پریدن
تو بی خیالی ولی من
عاشقتم هنوز شدیدن
بارون و تهران هدفون و آهنگ
چرا تو بی من نمی شی دلتنگ
نگام هر شب به آسمونه
بی تو کلافم پر از بهونه
چقدر تنهام تنهام تنهام
چقدر سرده بی تو دستام
تورو می خوام میخوام میخوام
پر از شک سرده چشمام
آهنگ مهدی جهانی و علیشمس چقدر تنهام
آهنگ چقدر تنهام از مهدی جهانی و علیشمس

دانلود آهنگ یادگاریا از مهدی جهانی و علیشمس


33

بازیگران فیلم آس و پاس ، دوشنبه 03 آبان 1395

دانلود فیلم آس و پاس
دانلود فیلم ایرانی جدید زیبای آس و پاس با کیفیت عالی و لینک مستقیم
به کارگردانی آرش معیریان

asopas


دانلود فیلم آس و پاس

موضوع : کمدی , موزیکال
سال تولید : ۱۳۹۴
سال انتشار : ۱۳۹۵
کارگردان : آرش معیریان
تهیه کننده: عبدالله علیخانی و محمد حسین فرح بخش

بازیگران فیلم آس و پاس :
محمدرضا شریفی نیا،محمدرضا هدایتی،سحر قریشی،حسام نواب صفوی،لیلا بلوکات،میثم رستگاری،شهرام تیموریان با حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان و سامیار محمدی و …
خلاصه فیلم آس و پاس :
فیلم آس و پاس مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شود، عشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد و …
اخبار جدید از فیلم آس و پاس

یک کمدی/فانتزی است که رویارویی یک پسرک آس و پاس با شیخی عرب را بازگو می کند.


32

ترور فرمانده ارشد ارتش مصر به دست افراد ناشناس ، شنبه 01 آبان 1395

ترور فرمانده ارشد ارتش مصر به دست افراد ناشناس

  • ترور فرمانده ارشد ارتش مصر به دست افراد ناشناس

    این گروه ناشناس که در مقابل منزل سرهنگ رجائی منتظر بودند، به محض خروجش او را هدف قرار داده و فورا از محل گریختند.

    گروهی ناشناس امروز شنبه با تیراندازی به فرمانده لشکر نهم زرهی ارتش مصر در مقابل منزلش وی را ترور کردند.

    به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری العربیه.نت، برخی منابع اعلام کردند که گروهی ناشناس امروز سرهنگ عادل رجائی، فرمانده لشکر نهم زرهی ارتش در استان سینای شمالی را در مقابل منزلش در منطقه "العبور" ترور کردند.

    این گروه ناشناس که در مقابل منزل سرهنگ رجائی منتظر بودند، به محض خروجش او را هدف قرار داده و  فورا از محل گریختند.

    همسر سرهنگ رجائی یک روزنامه‌نگار برجسته است که به عنوان معاون سردبیر یک روزنامه به کار انتشار اخبار ارتش مصر فعالیت دارد و نیز یکی از اعضای فعال در ائتلاف‌های حامی ارتش است.


31

حمایت توئیتری ترانه علیدوستی از پدرش ، شنبه 24 مهر 1395

حمایت توئیتری ترانه علیدوستی از پدرش

  • حمایت توئیتری ترانه علیدوستی از پدرش

    همین بچه ها یک سال و نیم بعد یک روز دیدند که دیگر مربی به سر تمرینشان نیامد. این درست نیست و باید یک احترامی وجود داشته باشد.

    بانوی بازیگر در پیامی از سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان حمایت کرد.

    به گزارش خبرآنلاین؛ ترانه علیدوستی که این روزها از بهترین های سینمای ایران است، بخشی از ویدیوی حضور حمید علیدوستی در یکی از برنامه های شبکه ورزش را منتشر کرد.

    حمید علیدوستی که پیش از این سرمربی تیم ملی نوجوانان بود و در فاصله چهل روز مانده تا بازی های جام جهانی نوجوانان یکباره با تصمیم فدراسیون کنار گذاشته شد در این ویدیو می گوید: من کسی بودم که خودم برای سرمربیگری نوجوانان داوطلب شدم و به سر تمرین بچه های شانزده هفده ساله ای رفتم که هیچ کدام من را نمی شناختند. بعد همین بچه ها یک سال و نیم بعد یک روز دیدند که دیگر مربی به سر تمرینشان نیامد. این درست نیست و باید یک احترامی وجود داشته باشد.

    تیم ملی نوجوانان کشورمان به مقام نایب قهرمانی جام جهانی رسید و بی شک در این بین نمی توان زحمات علیدوستی را در این موفقیت بی تاثیر دانست.


30

نفهمیدی که عشق من تو زندگیت مزاحمه ، شنبه 17 مهر 1395

دانلود آهنگ معذرت از شهاب مظفری
دانلود آهنگ فوق العاده شنیدنی معذرت از شهاب مظفری با دو کیفیت متفاوت

به همراه متن آهنگ

Shahab Mozaffari Mazerat دانلود آهنگ معذرت از شهاب مظفری

بیوگرافی شهاب مظفری:
شهاب مظفری در هفتمین روزِ ماهِ بهشتیِ اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پس از اتمامِ تحصیلات ابندایی و متوسطه ، در رشته ی کامپیوتر واردِ داشنگاه شد.
به خاطرِ علاقمندی به موسیقی به صورت همزمان فعالیت خود را در این زمینه نیز علاوه بر ادامه ی تحصیلاتِ عالیه ادامه داد. اولین آهنگِ خود را با ترانه و آهنگسازیِ خود در سال ۱۳۸۷ به نام “از وقتی رفتی…!” منتشر کرد . که ورژن پیانوی این کار ، بسیار پُرطرفدار ظاهر شد. تا کنون بیش از دهها تِرَک وآهنگ از این خواننده منتشر شده است که تمامی آنها به خاطر جنسِ صدای خاصِ او ، بسیار متفاوت و تاثیر گذار است و سبکِ خاصی که در تمامی کارهایش دنبال می کند ، باعث شده همواره ، تمامی آنها امضایی نامرئی ، داشته باشد. ساز حرفه ای او پیانو ست که از کودکی یادگیریِ آن را آغاز کرد. و مضاف بر آن ، گیتار کلاسیک نیز، از سازهای دیگری ست که مسلط است.

متن آهنگ معذرت از شهاب مظفری
معذرت اگه کمم واسه دلت
نگفتم حرفمو بهت
گذاشتم عاشقم بشی
شدم تمومه عاملت
سرگیجه های دائمت
نفهمیدی که عشق من تو زندگیت مزاحمه
معذرت اگه داد میزدم سرت
اگه چشمات همش تره
اگه بعد از این بازیام
میگفتم بار آخره

دانلود آهنگ معذرت از شهاب مظفری


29

منتظر این سریال های ایرانی باشید ، پنجشنبه 15 مهر 1395

منتظر این سریال های ایرانی باشید

  • منتظر این سریال های ایرانی باشید

    منتظر این سریال های ایرانی باشید

    منتظر این سریال های ایرانی باشید 

    سریال های ایرانی که در حال ساخت هستند و چندی بعد در تلویزیون به نمایش در می آیند. سریالی که همه منتظر دیدن آن هستند علی البدل می باشد. اعلام خبر ساخت سریال‌های جدید برای تلویزیونی که ماه‌های گذشته را به پخش حداقلی مجموعه‌های نمایشی و سریال‌های تکراری بسنده کرده بود،

    از آنتنی حکایت دارد که دیگر خالی نیست.«علی‌البدل»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «همسایه‌ها»، «دیوار شیشه‌ای»، «روزهای بی‌قراری» و «آسمان هوای بارانی دارد» از جمله سریال‌هایی است که این روزها در مراحل پیش‌تولید یا تولید به سر می‌برند.

    سریال «علی‌البدل»

    مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم همچنان در روستاهای ورکانه، اشتران، لوکیشن خانه خان‌ها، حمام، کوچه باغ‌ها و منازل قدیمی روستا تصویربرداری می‌شود؛ این سریال که قرار است در لوکیشنی خاص و با دکورسازی در فضایی متفاوت روایت شود،

    قصه‌ای طنز به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند دارد. تمامی بخش‌های این سریال در حوالی شهر همدان تولید خواهد شد و روایت قصه در ناکجاآبادی اتفاق می‌افتد.
    منتظر این سریال های ایرانی باشیدسیروس مقدم خلاصه داستان سریال «علی‌البدل» را اینگونه روایت می‌کند: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گویند لالی، حرف بزنم می‌گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.مهدی‌هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهرانفر، حسین محب‌اهری،‌هادی کاظمی،

    هومن حاج‌عبداللهی، محمود جعفری، عزت‌ا… رمضانی‌فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «علی‌البدل» ایفای نقش می‌کنند.

    سریال «پرستاران»

    مجموعه تلویزیونی «پرستاران» یک ملودرام اجتماعی روز است و داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است و به گزارش پارس ناز محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند؛ ضمن این‌که در هر قسمت داستانی فرعی با کاراکترهای ویژه اتفاق می‌افتد

    و بعد پایان می‌گیرد.۵۰ درصد سریال «پرستاران» در لوکیشن بیمارستان «نورافشار» تصویربرداری می‌شود و سایر لوکیشن‌های خانگی و خیابانی خواهد بود که هنوز محل آنها کاملا مشخص نشده است.
    منتظر این سریال های ایرانی باشیدفاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و مهدی صبایی از بازیگران اصلی سریال «پرستاران» هستند.مجموعه تلویزیونی «پرستاران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساخته می‌شود.

    سریال «هشت و نیم دقیقه»

    «هشت و نیم دقیقه» یک ملودرام ۳۰ قسمتی است که برای شبکه دو سیما تولید می‌شود. این سریال قصه زنی است که به واسطه توطئه‌ای همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند؛ این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

    بهروز مفید گفته بود، «مجموعه «یکتا» یک درام خانوادگی است، اما تلاش شده است تلخ نباشد. این مجموعه یک درام خانوادگی است که در آن با یک توطئه خانوادگی روبه‌رو می‌شویم. در این مجموعه تلویزیونی می‌بینیم که عروس خانواده پس از مرگ همسر خود از حق و حقوقش محروم می‌شود که ماجراهایی را به دنبال خود دارد.»
    منتظر این سریال های ایرانی باشیدپژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، سیامک اطلسی، سام درخشانی، فرناز رهنما، بهرام ابراهیمی‌پور و اشکان منصوری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ساخته می‌شود.

    فیلم‌نامه این مجموعه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،) نگارش شده و یک ملودرام خانوادگی ۲۶ قسمتی است.«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

    سریال «لیسانسه‌ها»

    سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و به تهیه‌کنندگی رضا جودی در لوکیشن‌های مرزداران، معین مال، آموزشگاهی در غرب تهران، سعادت آباد، پارک شقایق و… ادامه دارد و تاکنون ۱۵ درصد از تصویربرداری در غرب تهران به سرانجام رسیده است.تدوین سریال «لیسانسه‌ها» همزمان توسط مهدی جودی در حال انجام است و قرار است این مجموعه تلویزیونی از دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

    سروش صحت و گروهش این روزها در حال تصویربرداری این مجموعه طنز و مفرح با موضوعی اجتماعی است. در خلاصه داستان این سریال آمده: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند
    منتظر این سریال های ایرانی باشید مازیار فرزند خانواده‌ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند. بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» عبارتند از: امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت ا… مهرآوران،

    افشین سنگ چاپ، تبسم‌هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی.

    سریال «همسایه‌ها»

    تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ۴۰ قسمت، ۴۵ دقیقه‌ای مصادف با روز عید غدیر خم به گزارش پارس ناز در لوکیشنی واقع در خیابان آیت‌ا… کاشانی آغاز شد.در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: میلاد و مادرش به تهران آمده‌اند

    و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است، دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدیشان اجاره دهد.دیگر اجاره‌نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و… دارند، چون در ابتدا فکر می‌کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می‌کنند

    به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند؛ اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت‌بام ساکن می‌شوند و باقی ساکنان در دفاتر خود باقی می‌مانند.
    منتظر این سریال های ایرانی باشیدماجراهای همسایه‌های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می‌شود.جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، اصغر سمسارزاده، محمود جعفری، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، مجید یاسر، حسین سلیمانی، پوراندخت مهیمن، مسعود چوبین، طیبه دوست، النازحسینی، امیدعلومی و کاظم افرندنیا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

    سریال «دیوار شیشیه‌ای»

    تدوین سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی مشترک راما قویدل و نوید میهن‌دوست و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان، داستان‌هایی واقع‌گرایانه را از جامعه امروز و ارتباط و مناسبات میان فردی روایت می‌کند. سریال «دیوار شیشه‌ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح‌ا… صدیقی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی نوشته شده است

    و در مرحله تولید قرار دارد. این مجموعه سریالی اپیزودیک است که ضمن روایت یک داستان اصلی هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد.
    منتظر این سریال های ایرانی باشید«دیوار شیشه‌ای» در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلف با ماجراهای گوناگون و تجربه‌های متفاوت از یکدیگر وارد سریال می‌شوند. ضمن این که داستان ثابتی هم برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش را که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد.

    سریال «روزهای بی‌قراری»

    تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی با ضبط یک سکانس ویژه در حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور سارا صوفیانی از بازیگران اصلی به پایان رسید.«روزهای بی‌قراری» به لحاظ تعدد لوکشین جزو آثار نمایشی ویژه سیما محسوب می‌شود که در پنج استان تهران، اصفهان، همدان، مازندران و خراسان رضوی تصویربرداری آن انجام شده است.

    با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پخش «روزهای بیقراری» در فصل پاییز از طریق یکی از شبکه‌های سراسری، مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی نیز روزهای پایانی خود را سپری می‌کنند.
    منتظر این سریال های ایرانی باشیداین سریال با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد. پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری و ابوالفضل پورعرب از جمه بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

    سریال «لبخند رخساره»

    تصویربرداری مجموعه «لبخند رخساره» با فیلمنامه‌ای از سعید نعمت‌ا….، کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در تهران آغاز شده است.«لبخند رخساره» یک ملودرام اجتماعی است که تصویربرداری آن در یکی از لوکیشن‌های اصلی که خانه‌ای در دربند است و کوچه‌های اطراف آن ادامه دارد.

    در خلاصه قصه سریال آمده است: هیچگاه دوری، دوستی نمی‌آورد و خانواده قصه لبخند رخساره قبل از آنکه دیر شود، به همدلی می‌رسند.
    منتظر این سریال های ایرانی باشیدکامبیز دیرباز، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، مجید نوروزی، علیرضا آرا، مجید واشقانی، حمید هدایتی، داریوش سلیمی، (با معرفی) درسا بختیاری و (با حضور) پریوش نظریه،آتیلا پسیانی و مهدی سلطانی گروه بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

    سریال «آسمان هوای بارانی دارد»

    این مجموعه تلویزیونی در واقع قسمت دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» است که درسال ۱۳۸۹ تولید و از شبکه یک سیما پخش شد. امیر پوررحمانی تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارد. سریال «آسمان همیشه ابری نیست» با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود

    که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند؛ اما مجموعه «آسمان هوای باران دارد»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران،

    را روایت می‌کند.سریال «آسمان هوای باران دارد» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای و با قلم مهدی سجاده‌چی در حال نگارش است و تاکنون فیلمنامه ۱۰ قسمت آن به اتمام رسیده است.
    منتظر این سریال های ایرانی باشید


28

حفره‌ی امنیتی آی او اس ۱۰ باعث آسان‌تر شدن کرک کردن بکاپ‌های آیفون شده است ، سه شنبه 13 مهر 1395

حفره‌ی امنیتی آی او اس ۱۰ باعث آسان‌تر شدن کرک کردن بکاپ‌های آیفون شده است

  • حفره‌ی امنیتی آی او اس ۱۰ باعث آسان‌تر شدن کرک کردن بکاپ‌های آیفون شده است

    به گزارش خبرگزاری فوربس گویا اپل در آی او اس ۱۰ یک حفره را باز گذاشته است و این حفره‌ی امنیتی باعث می‌شود که روند کرک کردن فایل های بکاپ آیفون ذخیره شده بر روی سیستم های کامپیوتری کاربران آسان‌تر شود. این موضوعی است که مطمئنا نمی‌تواند برای کاربرانی که به این نسخه آپدیت کرده‌اند و البته مهندسان نرم افزاری اپل، جالب باشد،

    یک موسسه‌ی روسی به نام Elcomsoft که در زمینه‌ی ساخت ابزارهای کرک کردن و نفوذ به آیفون‌های اپل فعالیت می‌کند، در جریان آپدیت کردن ابزار بریک کردن آیفون خود، متوجه این حفره شده و آن را گزارش داده است. گویا بعد از آپدیت به آی او اس ۱۰، بکاپ‌های گرفته شده توسط کاربر که بر روی کامپیوتر ذخیره می‌شوند، از یک مکانیزم رمزگذاری جدید استفاده میکنند که باعث دور زدن چندین تست امنیتی می‌شود و این موضوع روند کرک کردن آنها را بسیار آسان‌تر می‌کند.

    این آسان‌تر شدن تا چه حدی است؟

    طبق گزارشی که Elcomsoft در وبلاگ خود منتشر کرده است، اگر یک هکر بتواند به یکی از این فایل‌های بکاپ رمزگذاری شده که بر روی کامپیوتر کاربران ذخیره شده، دسترسی پیدا کند، می‌تواند آنها را با سرعتی معادل ۲۵۰۰ برابر سریعتر از بکاپ‌های رمزگذاری شده در آی او اس ۹ و نسخه‌های قبل از آن کرک کند! این موضوع با در نظر گرفتن این که اپل در آی او اس ۱۰ بر روی بحث امنیت توجه ویژه‌ای داشته است، نکته‌ی بسیار عجیبی است و می‌تواند فایل‌های بکاپ گرفته شده در آی او اس ۱۰ را به یک طعمه‌ی بسیار جذاب برای هکرهای سارق اطلاعات شخصی کاربران تبدیل کند.

    متخصصان Elcomsoft اعلام کرده اند که ابزارهای آنها قادر به تست حدود ۲۴۰۰ رمز عبور در هر ثانیه بر روی بکاپ‌های گرفته شده در آی او اس ۹ بوده اند و این در حالی است که آنها می‌توانند حدود ۶ میلیون رمز عبور در هر ثانیه را بر روی بکاپ‌های گرفته شده توسط آی او اس ۱۰ آزمایش نمایند و این یعنی این که احتمال کرک شدن به طرز دیوانه‌واری افزایش خواهدیافت!

    البته این موسسه‌ی امنیتی اعلام کرده است که این حفره تنها به کاربران آیفون دارای آی او اس ۱۰ محدود می‌شود و با این که نفوذ به خود دیوایس به صورت فیزیکی و یا نفوذ به حساب iCloud بسیار سخت‌تر از قبل شده است، روند کرک کردن بکاپ‌های آیفون‌‌های دارای این نسخه از سیستم عامل آی او اس بسیار آسان‌تر شده است. هکرها میت‌وانند با ابزارهای مخصوص باعث ایجاد یک فایل بکاپ آفلاین از آن آیفون شوند و آنالیز کردن و بررسی اطلاعات موجود در آن بکاپ، یکی از معدود روش‌هایی است که می‌تواند منجر به نفوذ به دیوایس و شکستن قفل‌های امنیتی آن شود.

    اپل از این حفره‌ی امنیتی آی او اس ۱۰ مطلع است

    اپل طی یک اظهار نظر رسمی به خبرگزاری فوربس اعلام کرده است که از وجود این حفره مطلع است و در حال کار بر روی رفع آن است:

    ما از وجود یک حفره‌ی امنیتی که باعث ضعیف شدن رمزگذاری بکاپ‌های گرفته شده از دیوایس های دارای آی او اس ۱۰ که توسط آیتونز بر روی سیستم عامل مک و کامپیوترهای شخصی گرفته شده اند، آگاه هستیم. ما در حال کار بر روی رفع این حفره هستیم و در آپدیت امنیتی پیش رو، آن را هدف قرار داده‌ایم. این موضوع البته شامل بکاپ‌های گرفته شده توسط iCloud نمی‌شود. [یکی از سخنگویان اپل این توضیحات را ارائه کرده است] بهتر است که تا آن زمان، کاربران مطمئن شوند که کامپیوترهای شخصی و سیستم‌های مک آنها از رمزهای عبور قدرتمند برخوردار است و افراد متفرقه نمی‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. همچنین امکان بالا بردن سطح امنیت از طریق نصب و رمزگذاری کل فضای ذخیره‌سازی سیستم از طریق نرم افزار FileVault نیز وجود دارد.

    به شما عزیزان گجت نیوزی هم که از دیوایس‌های اپل دارای آی او اس ۱۰ استفاده میکنید، توصیه می‌کنیم قبل از بکاپ گرفتن از دیوایس خود، علاوه بر رعایت نکات امنیتی مطرح شده در بالا، تا زمان عرضه‌ی آپدیت امنیتی اپل صبر کنید.


27

تماشا کنید: مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان در چین ، جمعه 09 مهر 1395

تماشا کنید: مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان در چین

  • تماشا کنید: مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان در چین

    مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان در شهر ژانگ جیگوا در استان هونان چین افتتاح شد.این پل ۳۰۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد و سطح آن با ۹۹ شیشه شفاف سه جداره پوشیده شده است.

    این سازه، قله های هر یک از طرفین دره را به یکدیگر متصل می کند. همچنین نوعی طناب فنردار برای علاقه مندان به بانجی جامپینگ در وسط این سازه قرار می گیرد که مرتفع ترین طناب فنردار برای این ورزش، بر روی کره زمین است. این طناب حدود ۶۰ متر بلندتر از مرتفع ترین طناب فنردار تجاری حال حاضر است. قبل از افتتاح این پل مرتفع ترین طناب فنردار دنیا بر روی برج ماکائو در چین قرار داشت که ۲۳۳ متر ارتفاع دارد.

    ویدیویی دیدنی از مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان :

    این پل شیشه ای ۴۳۰ متری که عرض آن ۶ متر است با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیون و چهارصد هزار دلار ساخته شده است.مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان، ۳۰۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد. سطح این پل با ۹۹ شیشه شفاف سه جداره پوشیده شده است. به گفته مقامات حداکثر ۸۰۰۰ بازدید کننده اجازه دارند که روزانه بر روی این پل راه بروند.

    پل های شیشه ای در چین از محبوبیت زیادی به ویژه برای عکس گرفتن برخوردار هستند.استقامت و استحکام این پل با زدن ضربه بر روی آن آزمایش شده است.

    احتمال می رود که این پل شیشه ای بدترین وسیله تفریح در جهان نام بگیرد، هرچند کارگران آن آموزش های ویژه دیده اند تا به کسانی که مایل به عبور از این پل هستند، خدمت رسانی کنند.

    این دومین پلی است که در چین از مواد شفاف ساخته می شود. اولین پل بر روی کوه تان مین و در ارتفاع ۱۹۰۰ متری بنا شده بود.آیا شما جرات می کنید بر روی این پل قدم بزنید؟


26

Ahange TM Bax Dokhtaraye Bad ، پنجشنبه 08 مهر 1395

دانلود آهنگ دخترای بد از تی ام بکس
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی گروه محبوب تی ام بکس به نام دخترای بد با ۲ کیفیت متفاوت
Downloade Ahange Jadide TM Bax Be Name Dokhtaraye Bad

TM Bax Dokhtaraye Bad دانلود آهنگ جدید تی ام بکس به نام دخترای بد

بیوگرافی تی‌ام بکس: تی‌ام بکس (به انگلیسی: TM BAX) یک گروه ایرانی پاپ می‌باشد که اعضای آن در شهر کپنهاگن کشور دانمارک زندگی می‌کنند. گروه آنها شامل علی‌بی (۱۹۸۸)، نبیلتی (۱۹۸۴)و شاهین‌لو (۱۹۸۳) می‌باشد که در سال ۲۰۰۷ فعالیت حرفه‌ای خود را در شهر کپنهاک دانمارک در زمینه موسیقی پاپ آغاز کردند.
آنها با فرهنگ و موسیقی ایران آشنا هستند، باوجوداینکه در یک کشور اروپایی بزرگ شده‌اند. آنها به محدود بودن موسیقی اعتقادی ندارند و به نظر آنها می‌توان موسیقی فارسی را با موسیقی کشورهای دیگر ادغام کرد. با این نظرات آن‌ها سبک جدیدی را در موسیقی فارسی به وجود آوردند و بسیاری این کار آنان را مورد تحسین قرار دادند.
تی ام از کلمه فارسی تیمارستان و بکس از کلمه عامیانه بروبکس یا همان ((بروبچ))گرفته شده‌است.
اعضای این گروه به جز علی‌بی که متولد کپنهاگ هست, در تهران متولد شدند. همچنین علی‌بی و نبیلتی که با یکدیگر برادر می‌باشند، تهیه‌کنندگان گروه هستند. در سال ۲۰۰۷ دو آهنگ دختر بندر و خانوم ببخشید را منتشر کردند و با انتشار این دو آهنگ وارد عرصه موسیقی شدند. آنها در سال ۲۰۰۸ برای کسب تجربه و شهرت به اجرای کنسرت پرداختند.

دانلود آهنگ دخترای بد از تی ام بکس


25

رکورد سرعت خودرو توسط هوندا S-Dream Streamliner شکسته شد ، چهارشنبه 07 مهر 1395

رکورد سرعت خودرو توسط هوندا S-Dream Streamliner شکسته شد

  • رکورد سرعت خودرو توسط هوندا S-Dream Streamliner شکسته شد

    هوندا S-Dream Streamliner با موتور 660 سی سی خود رکورد سرعت خودرو را شکست.گروهی از مهندسان بی باک و جوان کمپانی هوندا اتومبیل جدید خود را به دشتهای یوتا آوردند تا جدیدترین رکورد سرعت خودرو را به ثبت برسانند.

    دشت‌های نمکی بونویل (Bonneville) در ایالت یوتا به دلیل داشتن مساحت 104 کیلومتر مربعی و فضای آزاد آن مکان مناسبی برای دوست داران سرعت است و اکثر خودروسازان و رانندگان برای آزمایش سرعت خودروی خود به این دشت باز سفر می‌کنند. کمپانی هوندا نیز که در زمینه‌های مختلف از جمله خودرو، موتور سیکلت و حتی صنایع هوایی فعالیت دارد سوپر اتومبیل خود را به این مکان آورده تا رکورد سرعت را جابجا کند.

    421 کلیومتر بر ساعت : جدیدترین رکورد سرعت خودرو

    این اتومبیل با آیرودینامیک فوق‌العاده خود «اس دریم استریم لاینر» (S-Dream Streamliner) نام دارد و از یک موتور 3 سیلندر با حجم 660 سی سی بهره می‌برد که قدرت آن 63 اسب بخار است. البته تغییراتی در بلوک سیلندر، میل لنگ، پیستون و سوپاپ‌ها صورت گرفت که قدرت آن را تا سه برابر افزایش داد و تقریباً به 190 اسب بخار رساند. اس دریم استریم لاینر موفق شد سرعت بیش از 421 کیلومتر در ساعت را به ثبت برساند و قدرت خود را به این شکل به رخ کشید.

    هوندا S-Dream Streamliner با موتوری که قدرت آن یک پنجم بوگاتی ویرون است توانست رکورد مشابهی را بر جای بگذارد

    پیش از این خودروی بوگاتی ویرون سوپر اسپرت توانسته بود به سرعت 430 کیلومتر در ساعت برسد اما این خودرو از موتور هشت لیتری 16 سیلندر استفاده می‌کند که قدرتی معادل 1000 اسب بخار دارد. بنابراین ثبت رکورد 420 کیلومتر در ساعت توسط اتومبیل هوندا با موتوری که قدرت آن یک پنجم بوگاتی ویرون است می‌تواند خارق‌العاده باشد.

    هوندا S-Dream Streamliner با ثبت این رکورد علاوه بر اینکه به عنوان سریعترین خودروی تولید هوندا شناخته شد، توانست رکورد سرعت در کلاس خود (دسته A گروه یک کلاس 4) را جابجا کند. پیش از این خودروی دیگر هوندا که برای مسابقات فرمول یک آماده شده بود با سرعت 397 کیلومتر در ساعت سریعترین خودروی ساخته شده توسط این کمپانی ژاپنی شناخته می‌شد.

    جدیدترین رکورد سرعت خودرو

    پروژه آزمایش هوندا S-Dream Streamliner در دشت‌های بونویل نشان داد که قدرت موتور معیار مناسبی برای سرعت اتومبیل نیست و این خودروی آیرودینامیک توانست با حجم کم موتور خود این رکورد فوق‌العاده را به ثبت برساند.

    برای انجام این آزمایش حدود صد نفر از مهندسان داوطلب شده بودند که در نهایت هوندا شانزده نفر از بهترین‌ها را انتخاب کرد. این پروژه علاوه بر ثبت رکورد و جنبه تبلیغاتی آن می‌تواند موجب افزایش دانش و خلاقیت مهندسان جوان هوندا شود.


24

شعر زیبا و عاشقانه از محمد علی بهمنی ، شنبه 03 مهر 1395

شعر زیبا و عاشقانه از محمد علی بهمنی

  • شعر زیبا و عاشقانه از محمد علی بهمنی

    شعر زیبا و عاشقانه از محمد علی بهمنی

    شعر زیبا و عاشقانه از محمد علی بهمنی 

    اگر اهل شعر و ادبیات آن هم از نوع عاشقانه باشید حتما تاکنون شعرهای ناب و زیبای محمد علی بهمنی را خوانده اید. محمدعلی بهمنی (زادهٔ ۲۷ فروردین ۱۳۲۱ در دزفول)، شاعر و غزل‌سرای ایرانی است. بسیاری بر این عقیده‌اند که غزل‌های او وام‌دار سبک و سیاق نیما یوشیج است. نخستین شعر بهمنی در سال ۱۳۳۰، یعنی زمانی که او تنها ۹ سال داشت، به چاپ رسید.

    لبت نــــه گــــوید و پیداست مـی‌گــــوید دلــــت آری

    که اینسان دشمنی ، یعنی که خیلی دوستم داری

     

    دلت مــــی‌آید آیا از زبانی این همه شیرین

    تو تنها حرف تلخی را همیشه بر زبان آری؟

     

    نمی‌رنجـــــم اگــر باور نداری عشق نابم را

    که عاشق از عیار افتاده در این عصر عیاری

     

    چه می‌پرسی ضمیر شعرهایم کیست آنِ من

    مبادا لحـــــظه‌ای حتــــی مرا اینگونــه پنداری

     

    ترا چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت

    بـــه شرطی کـــــــه مرا در آرزوی خویش نگذاری

     

    چــــــه زیبا می‌شود دنیا برای من اگر روزی

    تو از آنی که هستی ای معما پرده برداری

     

    چه فرقـــی می‌کند فریاد یا پژواک جان من

    چه من خود را بیازارم چه تو خود را بیازاری

     

    صدایی از صدای عشق خوشتر نیست حافظ گفت

    اگـــــر چــــه بر صدایش زخمـــها زد تیـــــــغ تاتاری

     


23

انسان هایی که به بهشت جاودانه می روند ، شنبه 03 مهر 1395

انسان هایی که به بهشت جاودانه می روند

  • انسان هایی که به بهشت جاودانه می روند

    انسان هایی که به بهشت جاودانه می روند

    انسان هایی که به بهشت جاودانه می روند 

    خداوند به انسان های نیکوکار و نیک کردار خود وعده بهشت را داده است که در آن جا همراه با نعمت های فراوان جاودان خواهند شد. تبلیغ دین، بیش از هر چیز نیازمند فهم صحیح دین است. اگر تبلیغ بر اساس برداشتهای خطا و یا التقاطی از دین بنا نهاده شود؛ نه تنها موجب رشد دین نخواهد شد بلکه بیشترین ضربه را به دین وارد خواهد کرد.

    در یکی از آخرین کلیپ هایی که در شبکه های اجتماعی پخش شده است، می گویند: همه انسان ها به بهشت خواهند رفت و اصولا مقصد نهایی انسان بهشت است. ایشان جهنم را به بیمارستانی در مسیر بهشت تشبیه می کنند. به نظر ایشان فرد گناهکار مجرم نیست،

    بلکه بیماری است که برای استفاده از نعمت های بهشت، نیازمند درمان است و این درمان در جهنم صورت خواهد گرفت. بر همین اساس است که آنان جهنم را نشانه ای از رحمت خداوند می شمارند؛ نه خشم و غضبش.

    تشبیه ملائکه عذاب به پرستاران!!
    این که جهنم برای برخی موقتی بوده و در حکم پاک شدن آنها از آلودگی ها و پلیدی ها را دارد و نهایتا به بهشت وارد می شوند درست است همان طور که پیامبر (صلی الله و علیه وآله) می  فرمایند: (اعتقاد به) ولایت علی (علیه السلام) حسنه ای است که با وجود آن سیئات هرچقدر که باشند ضرری نمی زنند،

    مگر آن ضررهایی چون مصیبت های دنیوی، و بعضی از عذاب های اخروی که برای پاک شدن به اهل معصیت می رسد. (بحارالانوار، ج8، ص352)

    بنابراین تشبیه آن به بیمارستان از این لحاظ مشکلی ندارد، اما تشبیه فضای روانشناختی آن با بیمارستان و تشبیه ملائکه عذاب، با پرستاران صحیح نیست، هرگز برخورد ملائکه عذاب با جهنمیان  مثل برخورد دلسوزانه یک پرستار با بیمار نیست، بیمار نقشی در ابتلاء خود ندارد،

    اما اینان در ابتلائشان مقصرند: «وَ جَحَدُوا بِها وَ اسْتَیْقَنَتْها أَنْفُسُهُمْ ظُلْماً وَ عُلُوًّا»؛ (و آنها را در حالى كه باطنشان به الهى بودن آن معجزات یقین داشت، ستمكارانه وبرترى  جویانه انكار كردند) لذا وقتی که درخواست خروج از جهنم می کنند، چنین پاسخ می شنوند: «رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنهْا فَإِنْ عُدْنَا فَإِنَّا ظَالِمُونَ *

    قَالَ اخْسَواْ فِیهَا وَ لَا تُكلَّمُون»؛ مى  گویند: پروردگارا! تیره بختى و شقاوت ما (جهنمیان می گویند) پروردگارا! ما را از دوزخ بیرون آر، پس اگر [به بدى  ها و گمراهى  ها] بازگشتیم، بى تردید ستمكار خواهیم بود * [خدا] مى  گوید: [اى سگان!] در دوزخ گم شوید و با من سخن مگویید. (مومنون:23/106-108)

    جهنم جای بدی نیست!!
    این سخن هرگز در تعالیم اسلام پذیرفتنی نیست و مخالف صریح هزاران آیه و روایت است.به راستی این سخن چگونه با هزاران آیه و روایتی که انسان را از جهنم بیم داده و او را به دوری از آن فراخوانده اند قابل جمع است؟ آیا بر خلاف منطق خود قرآن نیست که می فرماید: «وَ أَنذِرْهُمْ یَوْمَ الاَزِفَةِ إِذِ الْقُلُوبُ لَدَى الحْنَاجِرِ كَاظِمِینَ مَا لِلظَّالِمِینَ مِنْ حَمِیمٍ وَ لَا شَفِیعٍ یُطَاع »؛

    و آنان را از روز نزدیك بیم ده، آن گاه كه [از شدت ترس ] جان ها به گلوگاه رسد، در حالى كه همه وجودشان پر از غم و اندوه است. براى ستمكاران هیچ دوست مهربانى و شفیعى كه شفاعتش پذیرفته شود، وجود ندارد! (غافر:40/18)

    آیا با وجود این آیات می توان جهنم را بیمارستانی دانست که جای بدی نبوده و به درستی و از روی دلسوزی با انسان رفتار می شود؟!

    جایگاه اعراف چگونه توجیه می شود؟

    در این نگاه یک بهشت همگانی و یک جهنم بیمارستانی وجود دارد که همه را برای بهشت آماده و مهیا می سازد، دیگر چه نیازی به جایگاهی میان بهشت و جهنم وجود دارد در حالی که در قرآن به چنین جایگاهی تصریح شده است (اعراف:7/46-48) جایگاهی که علاوه بر امامان معصوم که محیط بر محشر هستند،

    برخی انسان هایی که خوبی ها و بدی های یکسانی دارند در آن مستقر می شوند تا تکلیفشان روشن شود(ر.ک سبحانی، جعفر، منشور جاوید، ج5،ص528و529) آیا طبق این تحلیل نمی بایست اینان نیز در جهنم بیمارستانی مستقر شده و بعد از پاک شدن وارد بهشت شوند؟ پس چرا اعراف؟
    انسان هایی که به بهشت جاودانه می روند

     جهنم هفت طبقه دارد و هر چه پایین‌تر برود، جای افراد بدتر است

    جهنم خالی از عذاب است
    سخنرانی در شبکه های مجازی سیخ داغ و چوب داغ و امثال آن را در جهنم نفی کرده، و به طور ضمنی جهنم را خالی از عذاب هایی معرفی می کند بلکه صرفا مکانی مانند بیمارستان تعریف کرده است، در حالی که جزئیات آخرت امری است که عقل به آنها دسترسی ندارد و تنها راه فهم آن آیات و روایات است

    که صراحتا از عذاب های دردناک سخن گفته اند: «خُذُوهُ فَغُلُّوهُ* ثُمَّ الجْحِیمَ صَلُّوهُ* ثُمَّ فىِ سِلْسِلَةٍ ذَرْعُهَا سَبْعُونَ ذِرَاعًا فَاسْلُكُوه »؛ [فرمان آید] او را بگیرید و در غل و زنجیرش كشید* آن گاه به دوزخش دراندازید* سپس او را در زنجیرى كه طولش هفتاد زرع است به بند كشید. (الحاقه:69/30-32)

    «فَلَیْسَ لَهُ الْیَوْمَ هَاهُنَا حَمِیمٌ* وَ لَا طَعَامٌ إِلَّا مِنْ غِسْلِین »؛ پس امروز او را در اینجا دوست مهربان و حمایت گرى نیست * و نه غذایى مگر چرك و كثافات[ى از بدن اهل دوزخ!] (الحاقه:69/35-36)

    «إِنَّكُمْ أَیهُّا الضَّالُّونَ الْمُكَذِّبُونَ* لاَكلِونَ مِن شَجَرٍ مِّن زَقُّومٍ* فَمَالِونَ مِنهْا الْبُطُونَ* فَشَارِبُونَ عَلَیْهِ مِنَ الحْمِیمِ* فَشَارِبُونَ شُرْبَ الهْیم »؛ شما اى گمراهان انكار كننده!* قطعاً از درختى كه از زقّوم است [و داراى مایعى جوشان و بسیار بدمزه و بدبوست ] خواهید خورد * و شكم ها را از آن پر خواهید كرد، * و روى آن از آب جوشان خواهید نوشید * مانند نوشیدن شترانى كه به شدت تشنه  اند. (الواقعه:56/51-55)

    ما منکر مهربانی و رأفت الهی نیستیم
    باید دقت کرد که ما منکر مهربانی و رأفت الهی نیستم، یقیناً خدای ما خدایی است که در مناجات امام سجاد(علیه السلام) اینگونه توصیف شده: «یَا مَنْ سَبَقَتْ رَحْمَتُهُ غَضَبَه »؛ ای کسی که رحمتش بر غضبش سبقت گرفته است(سید بن طاووس، اقبال العمال، ج1، ص363) اما هر چیزی افراط و تفریطی دارد،

    همان طور که خدایی که غضب محض باشد و رحمت و رأفتی نداشته باشد، خدای مطلوب و کاملی نیست، خدایی که صرفا رأفت و رحمت باشد و غضبی نسبت به ظالمان و مستکبران نداشته باشد هم خدای کاملی نخواهد بود. نباید برای این که مردم از رحمت و رأفت الهی ناامید نشوند از ان طرف پشت بام افتاده و آنها را نسبت به عذاب عادلانه الهی بی تفاوت کنیم!

    آیا این عادلانه است که اشخاصی چون شمر و یزید و ادامه دهدگان راه آنان که به خاطر منافع مادی میلیون ها نفر را در جنگ های جهانی و ده ها هزار نفر را در هیروشیما و ناکازاکی کشتند به طوری که تا الان آثار رادیو اکتیو آن باقیست، آیا عادلانه است که جهنم را برای آنان در حکم بیمارستانی باشد که نه از روی غضب، بلکه دلسوزانه با آنها برخورد می شود؟! تا آنان برای رفتن بهشت آماده شوند!!!

    اینگونه سخنان اگرچه در ظاهری زیبا مطرح می شوند اما نه پایه عقلی و منطقی دارند، و نه پایه قرآنی و روایی.


22

روش های دانلود فیلم از یوتیوب ، جمعه 02 مهر 1395

روش های دانلود فیلم از یوتیوب

  • روش های دانلود فیلم از یوتیوب

    روش های دانلود فیلم از یوتیوب

    روش های دانلود فیلم از یوتیوب 

    همانطور که می دانید سرویس به اشتراک گذاری فیلم جهانی یعنی یوتیوب به شما اجازه دانلود فیلم ها را نیم دهد.اما شما می توانید با استفاده از روش هایی آن ها را دانلود کنید. دانلود از یوتیوب یکی از دغدغه های اصلی کاربران این رسانه ی اجتماعی است. آیا ویدئوی مورد علاقه‌تان را پیدا کرده‌اید و می‌خواهید آن را برای خود ذخیره کنید؟

    ابزارهای متعدد و مختلفی برای دانلود از یوتیوب و تبدیل ویدئوهای یوتیوب در دسترس‌تان وجود دارد. اگر برنامه‌ی VLC Player را نصب کرده باشید، می‌توانید ویدئوها را با استفاده از آن مستقیما از یوتیوب دانلود کنید. اگر ترجیح می‌دهید از یک وب‌گاه استفاده کنید، گزینه‌های زیادی وجود دارند

    که دانلود از یوتیوب را حتی از دستگاه‌‌های اندرویدی نیز آسان می‌کنند. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای خط فرمان (CMD) بدون دست‌وپنجه نرم کردن با آگهی‌های تبلیغاتی مختلف در وب‌گاه‌ها، ویدئوهای مورد علاقه‌تان را از یوتیوب دانلود کنید. یک برنامه‌ی جانبی (extension) مرورگر مفید نیز وجود دارد که اگر از فایرفاکس یا کروم استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق آن دانلود ویدئوهای‌تان را مدیریت کنید.

    روش ۱ دانلود از یوتیوب :

    استفاده از وب‌گاه دانلودکننده‌‌ی ویدئوهای یوتیوب

    ۱. یکی از وب‌گاه‌های دانلودکننده را انتخاب کنید.

    می‌توانید با استفاده از وب‌گاه‌های دانلودکننده، از طریق رایانه یا با استفاده از مرورگر اندروید ویدئوهای دلخواه‌تان را دانلود کنید. این وب‌گاه‌ها با دستگاه‌های iOS کار نمی‌کنند زیرا راهی برای ذخیره‌ی مستقیم ویدئو به دستگاه در این محیط عامل وجود ندارد. وب‌گاه‌های محبوب دانلودکننده عبارت هستند از Keepvid، Savido، Clipconverter، و Videograbby.

    اگر می‌خواهید از این وب‌گاه‌ها استفاده کنید، پس حتما به فکر نصب یک مسدودکننده‌ی تبلیغات (ad er) باشید. بسیاری از وب‌گاه‌های دانلودکننده از یوتیوب پر از تبلیغات هستند، و برخی از آنها پنجره‌های باز شو (pop-ups) متعددی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند دائما از جاهای دیگری سر در بیاورید، یا روی دستگاه‌‌تان ابزارهای تبلیغاتی مزاحم (adware) نصب می‌کنند.

    روش نصب مسدودکننده‌ی تبلیغات به نوع مرورگرتان بستگی دارد.

    ۲. ویدئوی مورد علاقه‌تان را باز کنید.

    به وب‌گاه یوتیوب بروید و صفحه‌ای را که در آن ویدئوی مورد نظرتان قرار دارد، باز کنید. آن صفحه را باز نگه دارید.اگر از اندروید استفاده می‌کنید، می‌توانید ویدئوی مورد نظرتان را در برنامه‌ی یوتیوب باز کنید.

    ۳. در یک صفحه‌ی دیگر، یکی از وب‌گاه‌های دانلودکننده را باز کنید.

    یک صفحه‌ی جدید باز کنید و به یکی از وب‌گاه‌های دانلودکننده بروید. در این مرحله، گزینه‌های فراوان و خوبی وجود دارند، و بیش‌تر آنها کیفیت‌های مختلفی به شما ارائه می‌دهند:

    ۴. نشانی ویدئو یا همان URL را از صفحه‌ی یوتیوب کپی کنید.

    اکنون به صفحه‌ی یوتیوب برشد که ویدئوی مورد نظرتان در آن باز است؛ و نشانی ویدئو یا همان URL ویدئو را از بالای صفحه (همان کادری که آدرس وب‌گاه در آن نوشته می‌شود و در بالاترین جای صفحه قرار دارد) به طور کامل کپی کنید. اگر دستگاه اندروید دارید و از برنامه‌ی یوتیوب استفاده می‌کنید، کلید “‌ Share‌”‌ را بزنید و ‌”‌ Copy link ‌”‌ را انتخاب کنید.

    ۵. نشانی ویدئو را در کادری که در وب‌گاه دانلودکننده تعبیه شده است، وارد کنید.

    وسط همه‌ی وب‌گاه‌های دانلودکننده کادر مخصوصی برای این کار تعبیه شده است. نشانی یا همان URL ویدئو را در آن کادر وارد (Paste) کنید.

    ۶. دکمه‌ی دانلود را بزنید.

    وب‌گاه دانلودکننده نشانی ویدئو را جست‌وجو می‌کند و صفحه‌ای جدید با پیوند (لینک) دانلود باز می‌شود.اگر از Videograbby استفاده کنید، ویدئو به صورت خودکار، در قالب (فرمت) MP۴، و با بالاترین کیفیت دانلود می‌شود.

    ۷. قالب (فرمت) و کیفیت دانلود دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

    بیش‌تر وب‌گاه‌های دانلودکننده گزینه‌های دانلود فراوانی برای دانلود ویدئو ارائه می‌کنند. بیشتر قالب‌های (فرمت)‌ ویدئوی به صورت MP۴ هستند، که به عنوان بهترین فرمت برای اجرا در دستگاه‌‌های مختلف شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید ویدئوی خود را بعدا در آی‌پد یا آی‌فون نیز داشته باشید، آن را با فرمت MP۴ دانلود کنید.

    گزینه‌های مختلفی برای کیفیت ویدئوها وجود دارد؛ هم‌چنین برخی از فایل‌ها ممکن است فقط تصویری و برخی دیگر فقط صوتی باشند. بالاترین کیفیت یک فایل که هم صوت و هم تصویر داشته باشد، ۷۲۰p (۷۲۰ x ۱۲۸۰) است. حتی اگر ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰p نیز پیدا کنید

    باید صوت و تصویر آن را به صورت مجزا دانلود نمایید، زیرا یوتیوب این‌گونه ویدئوها را به این شکل پردازش می‌کند.اگر فقط حالت صوتیِ یک ویدئو را از یوتیوب می‌خواهید، گزینه‌ی MP۳ را انتخاب کنید.

    ۸. پیوند (لینک) را بزنید تا دانلود آغاز شود.

    اگر در این حالت، به جای دانلود ویدئو، خودِ ویدئو شروع به نمایش کرد، به مرحله‌ی قبل برشد ( Back را بزنید)، روی پیوند (لینک) کلیک راست کنید، و گزینه‌ی “‌Save link as‌”‌ را انتخاب کنید. فایل ویدئو در دستگاه رایانه یا اندرویدتان شروع به دانلود می‌کند.

    ۹. ویدئوی دانلودشده‌ی‌‌تان را در دستگاه‌تان به نمایش در آورید.

    وقتی دانلود ویدئو به اتمام رسید، آن را با برنامه‌ی پخش‌کننده‌ی دستگاه‌تان را اجرا کنید. چنان‌چه در اجرای آن به مشکل برخوردید، می‌توانید از پخش‌کننده‌های رایگان و متن باز نظیر VLC Player یا MPC-HC استفاده کنید. این برنامه‌ها قالب‌های (فرمت‌ها) مختلف را باز و اجرا می‌کنند و اگر فایل ویدئویی‌تان به درستی دانلود شده باشد، حتما آن را اجرا خواهند کرد.

    روش ۲ دانلود از یوتیوب :

    استفاده از برنامه‌ی جانبی DownloadHelper

    ۱. برنامه‌ی جانبی مناسب مرورگرتان را پیدا کنید.

    DownloadHelper یک برنامه‌ی جانبی است (پیش‌تر به این برنامه‌های جانبی”add-on” می‌گفتند) که به صورت جداگانه برای کروم و فایرفاکس وجود دارد؛ این برنامه‌ی جانبی به شما کمک می‌کند تا ویدئوهایی با جریان داده‌های رمزگذاری‌نشده را از هر وب‌گاهی نظیر یوتیوب دانلود کنید. این برنامه‌ی جانبی برای ویندوز، مَک، و لینوکس در دسترس است.

    ۲. برنامه‌ی جانبی DownloadHelper را نصب کنید.

    این برنامه‌ی جانبی به شما امکان می‌دهد تا با سرعت بیش‌تر ویدئوهای برخط (آنلاین) از جمله ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید.

    در فایرفاکس، در گوشه‌ی بالای سمت راست صفحه‌ی مرورگرتان روی کلید منو (☰) کلیک و گزینه‌ی “Add-ons” و سپس گزینه‌ی “Get Add-ons” را انتخاب کنید.در کروم، در گوشه‌ی بالای سمت راست صفحه‌ی مرورگرتان روی کلید منو (☰) کلیک و گزینه‌ی “More Tools” و سپس گزینه‌ی “Extensions” را انتخاب کنید؛ پس از آن، پایین بیایید و به دنبال گزینه‌ی “Get More Extensions” بشد.

    “video downloadhelper” را جست‌وجو کنید و سپس بر روی گزینه‌ی”Install” که در کنار Video DownloadHelper قرار دارد، کلیک کنید. برنامه‌ی جانبی مورد نظرتان به صورت خودکار نصب خواهد شد.
    پس از نصب Video DownloadHelper، مرورگرتان را ببندید و دوباره باز کنید.

    با جست‌وجو در اینترنت نیز به راحتی می‌توانید به صفحه‌ی دانلود این برنامه‌ی جانبی دسترسی پیدا کنید.
    مراحل گفته ‌شده، برای دانلود هر برنامه‌ی جانبی مفید هستند؛ ولی برای راحتی حال خوانندگان گرامی این مقاله، برای دانلود این برنامه‌ی جانبی می‌توانید به راحتی در بند اول این بخش، بر روی نام فایرفاکس یا کروم کلیک کنید (.م)

    ۳. ویدئوی مورد نظرتان را باز کنید.

    ویدئویی را که در نظر دارید آن را دانلود کنید، جست‌وجو و باز نمایید. برای دانلود کردن ویدئو باید صفحه‌‌ای را که ویدئو در آن قرار دارد، باز کنید.

    ۴. بر روی گزینه‌ی Video DownloadHelper در نوارابزار کلیک کنید.

    در گوشه‌ی بالا، سمت راست صفحه‌ی مرورگرتان گزینه‌ی متحرکی وجود دارد که علامت DownloadHelper است. بر روی آن کلیک کنید تا گزینه‌های مختلفی از فرمت‌ها و کیفیت‌های ویدئویی برای‌تان باز شود.

    ۵. فرمت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    معمولا بهترین گزینه‌ی این فهرست، فرمت MP۴، با بالاترین کیفیت موجود است. با انتخاب این گزینه می‌توانید ویدئوی مورد نظرتان را با کیفیتی دانلود کنید که در رایانه یا هر دستگاه دیگری قابلیت پخش ویدئوهای HD قابل مشاهده باشد. اگر می‌خواهید ویدئوی‌تان را در گوشی‌های نسبتا قدیمی تماشا کنید، بهتر است فرمت و وضوح تصویر (resolution) مناسب با آن را انتخاب نمایید.

    ۶. محل ذخیره‌ی فایل ویدئویی‌تان را انتخاب کنید.

    بعد از انتخاب یکی از فرمت‌های موجود، پنجره‌ی Save As ظاهر می‌شود، و به شما امکان می‌دهد محل و یک نام برای دانلود فایل مورد نظر انتخاب کنید.

    ۷. منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

    بعد از انجام کارهای بالا، دانلود آغاز می‌شود. می‌توانید فرآیند دانلود را در بخش مدیریت دانلود مرورگرتان زیر نظر بگیرید.

    ۸. فایل ویدئوی‌تان را باز کنید.

    فایل ویدئویی دانلود‌شده‌ی‌تان را در مکانی که پیش‌تر آن را تعیین کرده بودید، بیابید و بر روی آن کلیک کنید تا شروع به اجرا کند. اگر فایل را با فرمت MP۴ دانلود کرده باشید، احتمالا توسط همه‌ی برنامه‌های پخش‌کننده قابل اجرا باشد.

    چنان‌چه در پخش آن دچار مشکل شدید، VLC Player یا MPC-HC را امتحان کنید. هر دوی این‌ها، برنامه‌ی پخش‌کننده‌ی رایگان و متن‌ بازی هستند که می‌توانند فرمت‌های ویدئویی مختلفی را پخش کنند.

    روش ۳ دانلود از یوتیوب :

    استفاده از VLC Player

    ۱. اگر برنامه‌ی VLC Player را در دستگاه خود نصب کرده‌اید، از این روش استفاده کنید‌.

    VLC Player برنامه‌ی پخش رسانه‌ای محبوبی است، و از این‌که آن را در دستگاه‌تان نصب کرده‌اید بسیار خوشحال خواهید شد. با استفاده از VLC Player می‌‌توانید به فایل‌های اصلی موجود در سِروِر یوتیوب دسترسی داشته باشید، و این امکان را دارید تا ویدئوها را مستقیما در رایانه‌تان دانلود کنید.

    VLC Player را می‌توانید به صورت رایگان از org دانلود کنید. این برنامه رایگان و متن باز است، و هیچ شخصی از نصب این برنامه نفع مالی نمی‌برد.اگر دوست ندارید دائما با تبلیغات، برنامه‌های جانبی، یا CMD سر و کار داشته باشید، استفاده از این برنامه شدیدا توصیه می‌شود. هم‌چنین، فایل ویدئویی دانلودشده از این طریق، دارای بالاترین کیفیت ممکن خواهد بود.

    ۲. نشانی یا همان URL ویدئوی مورد نظر در یوتیوب را کپی کنید.

    به وب‌گاه یوتیوب بروید، ویدئوی مورد نظر را بیابید و نشانی‌اش را کپی کنید. دقت کنید، حتما تمام URL را بدون کم‌وکاست کپی کرده باشید.

    ۳. VLC Player را باز کنید.

    وقتی URL را کپی کردید، برنامه‌ی VLC Player را اجرا کنید.

    ۴. بر روی منوی“Media” کلیک و“Open Network Stream” را انتخاب کنید.

    با این کار صفحه‌ی جدیدی باز می‌شود.

    ۵. نشانی یا URL ویدئوی یوتیوب را در کادری که برای این منظور تعبیه شده است، وارد (پِیست) کنید.

    حتما دقت کنید URL به صورت کامل وارد شده باشد.

    ۶. گزینه‌ی“Play” را کلیک کنید تا ویدئو اجرا شود.

    ویدئوی مورد نظرتان در VLC پخش می‌شود.

    ۷. روی گزینه‌ی “Tools” کلیک و“Codec Information” را انتخاب کنید.

    هم‌چنین می‌توانید دکمه‌های Ctrl/⌘ Command+J را بر روی صفحه کلید (کیبورد) رایانه‌تان فشار دهید.

    ۸. بر روی متن موجود در بخش پایین“Location” راست کلیک و سپس بر روی گزینه‌ی “Select All” کلیک کنید.

    با این کار همه چیز را در آن بخش انتخاب کنید.

    ۹. متن انتخاب‌شده را کپی کنید.

    برای کپی کردن متن انتخاب‌شده، هم می‌توانید راست کلیک و سپس گزینه‌ی”Copy” را انتخاب کنید، یا دکمه‌های Ctrl/⌘ Command+C را روی صفحه کلید فشار دهید.

    ۱۰. یک صفحه‌ی مرورگر جدید باز کنید و متن کپی‌شده را در آن وارد کنید.

    با این کار، ویدئو به صورت مستقیم بر روی مرورگرتان اجرا می‌شود.

    ۱۱. بر روی ویدئو در مرورگر کلیک راست و سپس گزینه‌ی “Save video as” را انتخاب کنید.

    با این کار پنجره‌ی Save As باز می‌شود.

    ۱۲. مکان دانلود ویدئو و یک نام برای آن انتخاب کنید.

    ویدئوها با این روش، به صورت خودکار”videoplayback” نام‌گذاری می‌شوند. می‌توانید این نام را به صورت دل‌خواه تغییر دهید و مکان مورد نظرتان را برای ذخیره‌ی فایل ویدئو انتخاب کنید.

    ۱۳. ویدئو را ذخیره کنید.

    ویدئوی موردنظر با بالاترین کیفیت ممکن در رایانه‌تان دانلود، و در مکان مورد نظر ذخیره می‌شود.

    روش ۴ دانلود از یوتیوب :

    استفاده از Yout

    ۱. Yout را جست‌وجو و پیدا کنید.

    Yout وب‌گاهی است که به سرعت و به آسانی URL یوتیوب را بهURL ‌”‌یوت‌”‌ (URL قابل دانلود) تبدیل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد MP۴ها (ویدئو) و MP۳های (فایل صوتی) مورد نظرشان را دانلود کنند. این خدمات به صورت برخط (‌آنلاین) است و تا حجم خاصی رایگان است.

    ۲. URL ویدئوی‌تان را پیدا و در Yout وارد کنید.

    صفحه‌ی اصلی Yout بسیار ساده و حاوی یک کادر مخصوص برای وارد کردن URL است.

    ۳. منتظر بمانید تا Yout شما را به یک URL جدید هدایت کند.

    Yout یک URL جدید می‌سازد (“yout”را جایگزین”youtube” می‌کند). وقتی به نشانی جدید هدایت شدید، می‌توانید ویدئو را به صورت mp۴ (تصویری) یا mp۳ (فقط صوتی) ذخیره کنید.

    البته درحال‌حاضر، این وب‌گاه بر اساس قوانین کپی ‌رایت ایالات متحده مسدود شده است.

    روش ۵ دانلود از یوتیوب :

    استفاده از youtube-dl

    ۱. اگر به استفاده از CMD تمایل دارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید.

    این برنامه‌ی رایگان و متن باز که به زبان پایتون نوشته شده است می‌تواند با نوشتن چند دستور CMD به شما در دانلود از یوتیوب کمک کند ، چون به راحتی همه‌ی ویدئوهای یوتیوب را دانلود کند. اگر از این روش استفاده کنید، دیگر نگران تبلیغات و پاپ‌آپ‌هایی که در روش‌های دیگر وجود دارد، نخواهید بود.

    youtube-dl برای ویندوز، مک، و لینوکس وجود دارد. اگر استفاده از CMD گیج و نگران‌تان می‌کند، بهتر است از روش‌های دیگر موجود در این مقاله استفاده کنید.

    ۲. به وب‌گاه youtube-dl بروید

    مرورگرتان را باز کنید و وارد این نشانی شوید: rg۳.github.io/youtube-dl/. این یک صفحه‌ی گیت‌هاب (پروژه‌ی متن باز) است که در آن قادر خواهید بود به همه‌ی فایل‌های مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید.

    ۳. فایل‌های youtube-dl را دانلود و نصب کنید.

    طرز انجام این کار بستگی به محیط عامل‌تان دارد:

    ویندوز – فایل EXE ویندوز را دانلود کنید (youtube-dl.exe). این فایل را می‌توانید در صفحه‌ی دانلود بیابید. این فایل را در نشانی زیر در رایانه‌تان ذخیره کنید: C: \Users\… مک –پنجره‌ی ترمینال (Terminal) را باز کنید و دستور زیر را در آن وارد کنید:

    /usr/bin/ruby -e “$(curl -fsSL

    https://raw.githubusercontent.com/Homebrew/install/master/install)”

    این دستور یک HomeBrew در رایانه‌تان نصب می‌کند و به شما امکان می‌دهد نرم افزارهایی غیررسمی نصب کنید. بعد از نصب HomeBrew، برای نصب youtube-dl، این دستور را بنویسید: brew install youtube-dl.

    ۴. صفحه‌ی ویدئو را در مرورگرتان باز کنید.

    ویدئوی مورد نظرتان را بیابید و آن را باز کنید. آن را باز نگه دارید تا در موقع لازم، URL آن را کپی کنید.

    ۵. CMD یا Terminal را باز کنید.

    اگر تاکنون آن را باز نکرده بودید، اکنون این کار را انجام دهید. CMD باید به صورت خودکار با نام کاربری شما بالا بیاید. در غیر این صورت، خودتان باید آن را بنویسید (همان نشانی که youtube-dl.exe را در آن ذخیره کردید).

    ۶. دستور را وارد کنید تا ویدئوی مورد نظرتان دانلود شود.

    دستور زیر را وارد کنید تا ویدئوی مورد نظرتان دانلود شود. اگر از نسخه‌ی پیشرفته‌ی ویندوز یا مک استفاده می‌کنید، می‌توانید نشانی ویدئو یا همان URL آن را مستقیما در Terminal یا CMD کپی و پِیست کنید. ولی اگر از نسخه‌های پایین‌تر ویندوز استفاده می‌کنید، نشانی ویدئو را باید به صورت دستی وارد کنید:

    youtube-dl + نشانی ویدئو

    مثلا:

    youtube-dl https: //www.youtube.com/watch?v=KFvQ۸RrInJU

    ۷. منتظر بمانید تا ویدئو دانلود شود.

    وقتی دستور را اجرا کردید، ویدئو با بالاترین کیفیت ممکن شروع به دانلود می‌کند.

    اگر این دستور در ویندوز کار نکرد، بررسی کنید آیا youtube-dl.exe را در مکان مذکور ذخیره کرده‌اید یا خیر. هم‌چنین آن‌چه در ابتدای CMD مشاهده می‌کنید، باید این‌گونه باشد:
    C: \Users\نام کاربری

    ۸. فایل ویدئوی دانلود شده را بیابید.

    وقتی دانلود ویدئو پایان یافت، می‌توانید آن را در همان نشانی مذکور بیابید.

    ۹. ویدئوی دانلود شده را اجرا کنید.

    به صورت خودکار، ویدئوها با فرمت MP۴ دانلود می‌شوند که در هر پخش‌کننده‌ای قابل اجرا هستند. اگر در اجرای آنها دچار مشکل شدید، نرم‌افزارهای پخش متن باز VLC یا MPC-HC را امتحان کنید.


21

نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها – به نظر شما آیا شرکت‌های چینی در آینده می‌توانند جای بزرگان ت ، سه شنبه 23 شهریور 1395

نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها – به نظر شما آیا شرکت‌های چینی در آینده می‌توانند جای بزرگان تکنولوژی را بگیرند؟ | ترنجی

  • نفس‌گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها – به نظر شما آیا شرکت‌های چینی در آینده می‌توانند جای بزرگان تکنولوژی را بگیرند؟ | ترنجی
    emerging_multinational_companies_from_china

    پنجشنبه و ساعت 21 فرا رسید تا با تقدیم قسمتی دیگر از سری نفس گیرترین نظرسنجی‌ها و جدال‌ها در خدمت شما عزیزان همراه باشیم. امشب قصد داریم که به موضوعی اشاره کنیم که صحبت‌های پیرامون آن مدت‌های زیادیست در بین کاربران صورت می‌گیرد. شرکت‌های چینی هم‌اکنون بازار دنیای موبایل را به دست گرفته‌اند و بعید نیست که تا چند سال دیگر در صدر شرکت‌های تکنولوژی قرار بگیرند. به نظر شما در آینده دنیای تکنولوژی به چه سمتی خواهد رفت؟

    با ترنجی همراه باشید…

    در هفته‌ی قبل به این موضوع پرداختیم که به نظر شما می‌توان به گارانتی‌های مختلف اعتماد کرد یا خیر. گارانتی در ایران به دلیل وجود شرکت‌های واسطه از وضعیت خوبی برخوردار نیست و کاربران طبق آمار به گارانتی‌ها تقریبا هیچ‌گونه اعتمادی ندارند.

    امروز صبح خبری مبنی بر مقام اول هوآوی در شرکت چین منتشر شد. در سال‌های گذشته شرکت هوآوی را کمتر کسی می‌شناخت و اکثر افرادی که به این شرکت با نام یک کمپانی نام آشنا می‌نگریستند آن را با مودم‌های مخابراتی و تجهیزات شبکه می‌شناختند. در واقع طی چند سال به دلیل مدیریت خوب هوآوی این کمپانی به اندازه‌‌ای رشد کرده است که اکنون در بین پنج شرکت اول معروف تکنولوژی در جهان سیر می‌کند.

    شرکت Xiaomi را نگاه کنید. در سال‌های 2009 تا 2011 در تلاش بود تا بتواند یک تلفن همراه هوشمند بسازد. Xiaomi Mi2 اولین تجربه‌ی موفق Xiaomi در بازار بود. این شرکت بسیار سریع رشد کرد و هم‌اکنون طی آخرین آمار در رتبه‌ی دوم شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه در چین قرار دارد. این کمپانی هم‌اکنون از شیر مرغ تا جون آدمی‌زاد محصولات تکنولوژی می‌سازد و هیچ ترسی از ساخت محصولات عجیب و غریب ندارد. هم‌اکنون این کمپانی علاوه بر تلفن همراه و تبلت هدفون٬ ماشین لباسشویی٬ جاروبرقی٬ انواع وسایل جانبی و پاور بانک می‌سازد و موفق شده است که نام خود را تحت عنوان یک شرکت با کیفیت جا بیاندازد.

    Huawei Mate 8 review-Toranji (81)

    شرکتی مثل اپو نیز در چند سال اخیر موفق بوده است. این کمپانی نیز تقریبا تازه کار است و راه زیادی برای رسیدن به بزرگان تکنولوژی همچون سامسونگ و یا اپل دارد.

    در سال‌های قبل مخصوصا در سال 92 و 93 به هیچ وجه ذهنیت خوبی از محصولات چینی نداشتم. آن هم به خاطر این بود که در آن سال‌ها مدل‌های بی کیفیت و داغون سری Y و G هوآوی به صورت قارچ‌گونه در حال فراگیر شدن بود و عدم وجود کیفیت در این موبایل‌ها من را به صورت کلی نسبت به چین و محصولات دیجیتالش متنفر کرده بود. در سال 94 که به ترنجی پیوستم دیدگاهم در خصوص تلفن‌های چینی خیلی تغییر کرد.

    وقتی که با دوست عزیزم آقای عطایی در مشهد صحبت می‌کردم متوجه موضوعی شدم که من را بسیار تکان داد. این موضوع آن بود که نباید روی هیچ محصولی تعصب مطلق داشت. در آن دوران به یاد دارم که سینا چند تلفن هوشمند چینی را به تازگی بررسی کرده بود و می‌گفت که عارف دیدگاه من بعد از بررسی این تلفن‌ها نسبت به تلفن‌های چینی بسیار تغییر کرده است.

    xiaomi_mi_5_review_8

    با خود فکر کردم و گفتم که چرا باید روی چند شرکت خاص مانند سونی ٬ سامسونگ٬ الجی و یا نوکیا تعصب داشته باشم و تنها از محصولات آن‌ها استفاده کنم. چرا آمار فروش محصولات ساخت چین بسیار بالاست و مردم جهان از این نوع محصولات استقبال می‌کنند؟

    دل را به دریا زدم و سعی کردم که برای اولین بار یک موبایل چینی تهیه کنم. برندی که کمتر در ایران شناخته شده بود و کمتر کسی تمایل به خرید آن داشت. Xiaomi ! به راستی که بعد از خرید تلفنی از این شرکت دیدگاهم نسبت به چینی‌ها عوض شد. در واقع به این مفهوم رسیدم که:

    تعصب چیزی مزخرفی است. از حال لذت ببر. تکنولوژی را درک کن و عاشق آن شو!

    اگر بخواهیم به این موضوع فکر کنیم که این محصول شبیه آن یکی است و نباید آن را خرید٬ به نظرم باید منتظر موبایل‌های ذوزنقه و دایره مانند باشیم. برخی از افراد فکر می‌کنند که هر شرکت باید هر بار یک چیز جدید تولید کند. من با این موضوع کاملا مخالفم.

    شرکت‌های سابقه‌دار دیگر نوآوری جذابی ندارد

    در ایام گذشته اگر می‌خواستید یک موبایل چینی خریداری کنید اگر با کیفیت آن کنار می‌آمدید یک چیز احتمالا شما را خیلی آزار می‌داد. عدم وجود خلاقیت و نوآوری در تلفن‌های چینی قدیمی یکی از دلایلی بود که مردم را به سوی اپل٬ نوکیا ٬ سامسونگ٬ الجی ٬ سونی و اچ تی سی می‌کشاند. در سال 2016 نه تنها شرکت‌های چینی به خلاقیت و نوآوری شرکت‌های معتبر رسیده‌اند بلکه از آن‌ها در مواردی جلو نیز زده‌اند!

    فناوری شارژ سریع اپو را مشاهده کنید. طراحی متفاوت وان پلاس 1 و طرح سرامیکی Xiaomi Mi5 را ببینید. شرکت‌های قدیمی در حال درجا زدن هستند. در آیفون 6 اس به غیر لمس سه بعدی چه چیز جدیدی مشاهده شد. اچ تی سی 10 چه ویژگی جدید و انقلابی داشت؟ گلکسی نوت 7 چطور؟

    در واقع تمام شرکت‌ها در حال درجا زدن هستند اما جسارت شرکت‌ها چینی بیشتر است. آن‌ها علاوه بر سرمایه‌ی زیادی که دارند در آزمایشگاه‌هایشان نیز سخت مشغول‌اند تا تکنولوژی به وضعیت بهتری دست یابد. البته از این نباید غافل شد که شرکت‌های اپل و سامسونگ و مایکروسافت نیز بیکار ننشسته‌اند و در آینده‌ی نزدیک شاهد نوآوری بیشتر خواهیم بود.

    همه چیز نوآوری و خلاقیت نیست! چیز‌های مهم‌تری نیز وجود دارند

    در حال حاضر مردم جهان بیشتر به سمت خرید محصولات ارزان قیمت متمایل شده‌اند. آن‌ها حاضر نیستند که پول زیادی برای محصولات گران قیمت اپل و سونی و سامسونگ بدهند و در واقع می‌خواهند با کمترین قیمت بیشترین بازده را به دست آورند. سامسونگ برچسب قیمتی عجیب و غریبی را بر روی گلکسی نوت 7 چسبانده است و اپل نیز همچنان به گران فروشی ادامه می‌دهد.

    Loading ... Loading ...

    آیا به نظر شما در سال‌های آتی چه بر سر شرکت‌های معروف تکنولوژی خواهد آمد؟ آیا چینی خواهند توانست جای اپل و سامسونگ را در صدر جدول بگیرند؟

    نگارش شده توسط عارف کمانی


20

بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان ، سه شنبه 23 شهریور 1395

بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

  • بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان 

    مدال المپیک ریو هم در رشته دو به یوسین بولت رسید تا این مرد افسانه ای باز هم قدرت دوندگی خود را به رخ همه جهان بکشد. یوسین بولت یا اوسین بولت (به انگلیسی: Usain Bolt) (زادهٔ ۲۱ اوت ۱۹۸۶) دوندهٔ جامائیکایی دو سرعت و سریعترین انسان جهان است.

    یوسین بولت یا اوسین بولت (به انگلیسی: Usain Bolt) (زادهٔ ۲۱ اوت ۱۹۸۶) دوندهٔ جامائیکایی دو سرعت و سریعترین انسان جهان است. او رکورددار کنونی و قهرمان المپیک دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر دنیاست و به‌همراه هم‌تیمی‌های جامائیکایی‌اش رکورد دو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جهان را در نیز اختیار دارد.

    بولت نخستین دوندهٔ سرعتی است که شش مدال طلای المپیک را کسب کرده و از سال ۱۹۷۷، که ثبت اتوماتیک زمان دو اجباری شد، تا کنون، نخستین شخصی است که به‌طور همزمان رکورد دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر را در اختیار دارد.بولت نخستین بار رکورد دو ۱۰۰ متر را در ۳۱ مهٔ ۲۰۰۸ در مسابقات جایزه بزرگ ریباک در نیویورک به ۹ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه کاهش داد، که دو صدم ثانیه بهتر از رکورد هموطنش آسافا پاول بود.

    بولت در المپیک پکن توانست سه مدال طلا کسب کند و همزمان رکورد دنیا و المپیک را در سه مادهٔ دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی، بشکند. او در المپیک پکن توانست رکورد دنیا را در ماده ۱۰۰ متر به ۹٫۶۹ ثانیه ترقی دهد. او همچنین موفق شد در ماده ۲۰۰ متر، رکورد ۱۲ ساله مایکل جانسون به میزان ۱۹٫۳۲ ثانیه را شکسته، ۲۰۰ متر را در ۱۹٫۳۰ ثانیه بدود.

    او در رقابت چهار در صد متر المپیک ۲۰۰۸ هم، به عنوان سومین دونده تیم ملی جامائیکا دوید و با رساندن چوب به آسافا پاول، به همراه سه هموطن خود رکورد خارق‌العاده ۳۷٫۴۰ متعلق به تیم ملی آمریکا را به میزان ۳۰ صدم ثانیه بهبود بخشیده، به ۳۷٫۱۰ ثانیه رساندند. به این ترتیب، بولت با سه مدال طلا، سه رکورد المپیک و سه رکورد جهان از چین به جامائیکا بازگشت.

    او در قهرمانی جهانی برلین ۲۰۰۹ مجدداً رکورد دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ جهان را به‌ترتیب به ۹٫۵۸ ثانیه و ۱۹٫۱۹ ثانیه کاهش داد.او در المپیک ۲۰۱۲ لندن هم سه مدال طلای خود را در این سه ماده تکرار کرد و ۱۰۰ متر را ظرف ۹ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه طی کرده و رکورد المپیک را ۶ صدم ثانیه بهبود بخشید.

    بولت در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ پکن همچون دوره گذشته در سه ماده صاحب گردن آویز طلا شد. در دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر بترتیب بازمان های ۹٫۷۹ ثانیه و ۱۹٫۵۵ ثانیه به مدال طلا دست یافت و در دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی به همراه آسافا پاول،نستا کارتر و نیکل آشمیده با رکورد ۳۷٫۳۶ ثانیه زودتر از سایر تیم‌ها از خط پایان عبور کرد و مدال طلا را به خود اختصاص داد. او این قهرمانی ها را در سن ۲۹ سالگی بدست آورد.

    یوسین بولت نخستین دوندهٔ جوان (۱۸ تا ۱۹ سال) بود که توانست ۲۰۰ متر را زیر ۲۰ ثانیه بدود. این ثبت رکورد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۰۰۴ انجام شد که در آن بولت با زمان ۱۹٫۹۳ ثانیه، با شکستن رکورد جوانان جهان، که در اختیار روی مارتین قرار داشت، توانست رکورد این ورزشکار آمریکایی را بهبود بخشد.رکورد شخصی او در ۴۰۰ متر نیز ۴۵٫۲۸ ثانیه است. قهرمان المپیک 2016 .. صاحب طلای ریو 2016

    اتفاقات
    بولت در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۱ کره جنوبی در دو ۱۰۰ متر با خطا از دور رقابت‌ها حذف شد.

    سخنان آموزنده از اوسین بولت

    – تکرار کردن دشوارتر از هر چیز دیگری است
    – به شروع مسابقه فکر نکن، به پایان آن فکر کن.
    – شکست خوردن همیشه ندایی بیدار کننده است.
    – رویاهای خود را باور داشته باش و اینکه همه چیز امکان پذیر است.
    – من در طول سالها سخت کار کرده ام، بارها مصدوم شدم و باز هم سخت کار کردم، و به موفقیت رسیدم.

    تصاویری از یوسین بولت

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

    بیوگرافی یوسین بولت سریع ترین مرد جهان

     

     


19

عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت ، شنبه 20 شهریور 1395

عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

  • عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    در این بخش که شاهد آن هستید گزیده ای از طنز نوشته ها را در قالب تایپوگرافی دریافت خواهید کرد که امیدواریم خوشتون بیاد و مورد استقبال شما دوستان قرار گیرد.

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس خنده دار

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس ایرونی جماعت طنز

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس خنده دار

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    طنز خنده دار ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس خنده دار و طنز

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت

    عکس های خنده دار و طنز ایرونی جماعت


18

دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن ، پنجشنبه 18 شهریور 1395

دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

دانلود موزیک ویدئو جدید و تماشایی سلام از ساسی مانکن

Sasy Salam Video دانلود موزیک ویدئو سلام از ساسی مانکن

 

ساسان یافته (زادهٔ ۲۷ آبان ۱۳۶۷ در اهواز) با نام هنری ساسی مانکن خوانندهٔ پاپ است.

ویدئو آهنگ سلام

به گفته او پر هزینه ترین ویدئو موزیک تاریخ ایران خواهد بود! آهنگ و تنظیم این اثر بر عهده نوید میرزایی خواهد بود که پیش از این در آهنگ ساقیا با ساسی مانکن همکاری داشته است ….

هِی سلام علام علم حبیب یه کُلکّل الکلام
هی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
مگه میشه به تو دل ندم
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سَلامی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …

تکست آهنگ جدید ساسی سلام

هِی سلام علام علام حبیب یه کُلکّل الکلام
هِی سلام علام علم إنت روحیهَ المَدام
نه نمیشه به تو دل ندم
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
هیَ إنتِ فِعالی هیَ سحرة لیالی
وقتی که تو باشی ندارم خیالی
لا لا لا إترَکی اِنتقالی وَ الحَکی
هی میگی که تنهام میذاری عزیزم نه نه نه
نه نه نه عمرمی تو که باشی نیست غمی
انأ اَترکَ الخیالک حبیبی لا لا لا …
تو که میخواستی پای من واستی
یا الأبک القاضی إنت روحیة الراسی
بیا دیگه خسته شدم منه احساسی
یا الأبک القاضی روحیة الراسی
إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
هی إنت التالی هیَ حُبِّ الخیالی
دلمو به دریا زدم یا حبیبی سلام

دانلود کلیپ ساسی سلام


17

عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97) ، دوشنبه 15 شهریور 1395

عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)

  • عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)

    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)

    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)

    بازیگران و ستاره های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی هر عکس جدیدی داشته باشند در زیر قابل رویت است.تصاویر المپیکی هنوز هم بازار داغی دارد و چند عکس قدیمی اما جالب هم برای شما داریم.

    با عکس یادگاری پولاد کیمیایی در کنار استاد پرویز پرستویی این شماره را شروع می کنیم. عکسی که مربوط به فیلم “قاتل اهلی” است. آخرین ساخته استاد مسعود کیمیایی که این بار استاد پرستویی قهرمانِ فیلم او شده است و عاشقان سینمای خاصِ کیمیایی منتظر اکران آن هستند. پولاد هم که طبق معمول پای ثابت فیلم های پدرش است و در مقابل دوربین پدر بزرگ شده است.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)در مطالب مربوط به روزهای المپیک خیلی ها به این حقیر خرده گرفتند که چرا با حمید سوریان مشکل داری و از قصد او را تخریب میکنی. اولا من یکی از طرفداران حمید و سبک کشتیِ او هستم و جدا از دنیای ورزش، شخصیت خودش را هم خیلی دوست دارم، در ثانی انتقاد و تخریب دو عالمِ کاملاً متمایز و قابل تشخیصی دارند. حمید بد کشتی گرفت و نقد شد.

    همانطور که حسن یزدانی خوب کشتی گرفت و تشویق شد و این موضوع کاملاً جدا از علاقه و یا عدم علاقه من به حمید است. اگر از ما انتظار دارید که مثل بهزاد کاویانی و جواد خیابانی در هنگام شکست ها و خلق افتضاحاتِ ورزشی هم به به و چه چه کنیم، باید بگویم که شرمنده. اینجا از این خبرها نیست.

    دیروز تولد حمید سوریان عزیز بود. یکی از پرافتخار ترین کشتی گیر های تاریخ کشتی، نه تنها در ورزش ایران، بلکه در کل دنیا. این روز را به حمید سوریان و ورزش ایران تبریک عرض میکنم.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)مگر تور کیش بالای 6 روز هم داریم؟! یک فسقل جزیره مگر چقدر جاذبه دارد؟ 10 روز شد، چرا برنمی گردید؟! 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)باران کوثری و همکاران عزیزش در پشت صحنه پروژه جدیدشان به نام “سد معبر” ساخته محسن قرایی که حامد بهداد هم در آن هنرنمایی کرده است. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)باز هم یک عکس قدیمی دیگر از نسل طنازهای خوب دهه هفتاد که هنوز هم روی دستشان نیامده است. کل عکس یک طرف، نگاه خیره به دوردست های یوسف صیادی یک طرف!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سلفی خانوادگی پرستو صالحی در روز تولد مادر عزیزش. تبریک به پرستو خانم و خانواده محترمش. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)با این عکس جدید از بانو ژاله علو به مطلب خود شأن واعتبار می بخشیم. سایه شان بر سر هنر مملکت همیشه مستدام باشد. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)الهام پاوه نژاد در کنار دوستان جان در حال رقم زدن حالِ خوب طی سفر کوتاه و پرخاطره ای که با هم داشتند و برای نفی تنهایی خودشان در این جمع حضور به هم رسانده اند!واقعاً کسی عزیزان را به نوشتن کپشن ادبی مجبور می کند؟! یک کلام بنویسید من و همکاران در فلان جا به صرف فلان! چرا انقدر با متون خود سعدی شیرازی را شرمنده میکنید؟!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)عکس های پریسمایی هیچگاه به پایان نمی رسند، بلکه از صفحه چهره ای به صفحه چهره ی دیگر منتقل می شوند. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)– خمار داشتیم، خسته داشتیم، شهلایی هم داشتیم، اخمو هم همین طور. این بار چشمامو چیکار کنم؟

    + ببند.

    – بی ادب!

    + منظورم چشمات بود عزیزم!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)مزاحم تمرکز مهرداد میناوند و دوستان نمی شویم. ولی انصافاً عجب عکسی است. (ایموجی انگشتِ شست رو به بالا)
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)ایرج نوذری و خواهر عزیزش در یک رستوران سنتی. ایرج جان خدا بد ندهد، دستت چه شده؟ فکر نکن چون قایمش کردی ما نمی توانیم بانداژ دستت را پیدا کنیم!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)وقتی یواشکی در حال تماشای لحظات پایانی مسابقه دوی ماراتن المپیک هستی که ناگهان مادرت در بالای سرت ظاهر می شود!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)بزرگمهر حسینپور و و عکسی عالی از جوانی هایش. رسم روزگار همین است، بزرگمهر یک روز بخاطر موهایش سختی عالم را تحمل می کرد و حالا هر روز سرش را برق می اندازد و تِی می کشد. یکی از قوانین ترسناک روزگار همین است، گذر زمان مهم ترین چیزها را به بی اهمیت ترین چیز ها تبدیل می کند. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)شبنم خانم قلیخانی در حال ضبط صدا بر روی یک مستند از زندگی هموطنان جسور و ماجراجویی که قرار است عازم سفر بی بازگشت به مریخ بشوند. آن “نریشن” که شبنم نوشته، منظورش همان متن خوانی است، یک موقع از آن برداشت مفهوم دیگری نشود! 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)منوچهر هادی و نوه خواهرش! خدا هر سه عزیز را حفظ کند. هم منوچهر، هم این فسقلی و هم خواهر محترم که نوه دار شده اند!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)آرام جعفری، شراره رخام و دو همکار عزیز دیگر در حال بازگشت از چابهار به سمت تهران. خیلی دوست دارم مسئول تشریفات این جشنواره که آرام جعفری و شراره رخام را به عنوان میهمان ویژه از تهران تا چابهار کشیده را ببینم و با او چند کلمه ای به صورت خصوصی صحبت کنم!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)غول چراغ جادو؟! منظورت همان طرح فنجانِ قهوه است؟! پانته آ جان قدرت تخیلت از اسپیلبرگ هم جلو زده!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)به گزارش پارس ناز همین الآن پیش پای این عکس آنتوان دوسنت اگزوپری با دفتر مجله تماس گرفت و این جمله اش را کلاً تکذیب کرد و پس گرفت. سخنان دیگری هم مطرح کرد که ما حفظ شأن می کنیم.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سلفیِ “مگه مجبوری”ِ پژمان بازغی در کنار ونوس کانلی و سایر همکاران در زل آفتاب. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سلفی آینه ای نگار جواهریان و همکاران در پشت صحنه نمایش “ایوانُف” که اقتباسی از داستان ایوانف اثر آنتون چخوف است.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)المپیک تمام شد، ولی انتظار نداشته باشید عکس هایش به این زودی تمام شود. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سلفی بچه های تیم ملی فوتبال در حاشیه اردوی تیم ملی در ایتالیا. سروش جان این کپشنی که برای عکس انتخاب کرده ای برای شما فوتبالیست های یک شبه میلیاردر شده نوعی خودزنی محسوب میشود! گفتم حواست باشد! 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)همیشه همین است، تا المپیک تمام می شود موج ورزش و سلامتی همه را غرق می کند و تنها یک ماه بعد، باز دوباره همان آش است و همان کاسه! 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)لیلا رجبی و همسرش به همراه محمد بحرانی به تماشای کنسرت گروه لیان و محسن شریفیان عزیز رفته بودند که این عکس یادگاری را گرفتند. همسر لیلا رجبی از آن عزیزانی است که اگر در خیابان با ماشینش تصادف کردی، چه مقصر باشی چه نباشی، باید پای به فرار بگذاری!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سلفی هدایت هاشمی و دختر عزیزش در کنار همسر محترم. تبریک به هدایت عزیز. دلیلش را خودش می داند 😉 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)همایون شجریان و دختر عزیزش یاسمین خانم که پش از دو ماه دوری همدیگر را دیده اند. ای کاش همایون در کنار پرداختن به حساسیت و رنگ ریش، کمی هم از روند درمان استاد شجریان میگفت. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)فلور خانم نظری محو عظمت بارگاه آقا علی ابن موسی الرضا (ع). یک “آمدم ای شاه، پناهم بده”ی خاصی در چشمان فلور نظری حس می شود.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)تشکر اینستاگرامی شهرام شکوهی از همسر عزیزش بابت همه سال هایی که او را تحمل کرده است. ما نیز به همین دلیلی که شهرام گفته، از ایشان تشکر می کنیم، علی الخصوص بخاطر تحمل بعد از ظهرهایی که شهرام به تمرین صدا در مقابل پنکه مشغول بود. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سوگل طهماسبی پس از جنگیدن و تصاحب لباس مورد نظر در یکی از حراجی های 70 درصدی پایتخت. یعنی تا سرت را برگردانی رقبا لباس مورد نظرت را تنشان کرده و جلوی صندوق ایستاده اند! 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)نیما جان، ما به جهنم، خودت از این همه گریم های تکراری و شخصیت های شبیه به هم خسته نشدی؟! 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)مهدی طارمی بابت اینکه به همراه رامین رضاییان و مرتضی پورعلی گنجی در کنار یک بنای تاریخی در ایتالیا سلفی انداخته است، خدا را شکر کرد. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)امیر تتلو دستگیر شده است. به جرمی که فعلاً کسی نمی داند چیست. امیدوارم هر چه زودتر عزیزان متوجه این موضوع بشوند که امیر جز برای خودش، برای هیچ کس دیگری خطری ندارد و آزادش کنند!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)ژست “همینه که هست، میخوای بخوا نمیخوای نخوا”طورِ بهاره کیان افشار در مقابل دوربین دوستش.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)نتایج آنالیز حالات صورت در عکس زیر از استاد عرب نیا:

    خنده: 5 %

    اخم: 15 %

    اعتماد به نفس: 70 %

    انتقام: 10 %

    مهدی طارمی: 63 %
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)موج حمایتی قابل توجهی برای امیر تتلو ایجاد شده است که امیدوارم زود به نتیجه برسد. انصافا جرم امیر تتلو چیست؟ ماندن در کشور؟ داشتن چندین میلیون طرفدار؟ دعوت هوادارانش به ورزش و گیاهخواری و حجاب؟ یا از اینکه درون و بیرونش یکی است و نقاب ندارد احساس وحشت کرده اید؟
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)بهداد سلیمی شب گذشته میهمان برنامه خندوانه بود و دقایقی خوب برای بینندگان این برنامه رقم خورد. خدا را شکر که برنامه در یکی دو ساعت جمع می شود وگرنه با جوی که بهداد را گرفته بود یک نفر هم سالم از استودیو بیرون نمی آمد!
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)سلین خانمِ دوست داشتنی هم برای دقایقی پدرش را در برنامه همراهی کرد. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)اساطیرِ پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم ستارگان ایران که قرار است در مقابل ستارگان لالیگا حضور پیدا کنند. دیداری که در ابتدا به نیت بازی خداحافظی جواد نکونام تدارک دیده شده بود که با گذر زمان کلاً ماهیتش تغییر کرد و جواد نکونام هم از این بازی انصراف داد.

    نکته جالب اینجاست که لالیگایی ها بخاطر بازی خداحافظی رفیق قدیمی شان یعنی نکونام به ایران آمده اند و هنور نمی دانند که قرار است به جای نکونام با مجتبی محرمی و رضا عنایتی رو در رو شوند!

    پ.ن: علی دایی، علی کریمی و فرهاد مجیدی هم پس از نکونام از حضور در این بازی انصراف دادند.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)بازدید دبیر کل سازمان ملل از پشت صحنه سریال علی البدل.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)مشهدی های تیم منتخبِ ایران. 
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)رزیتا غفاری و خانواده محترم بر روی یکی از پل های مرزی آمریکا و کانادا این عکس را گرفته اند تا داغ دلِ “لاتاری نبرده ها” بار دیگر تازه شود.

    به پایان مطلب رسیدیم.تا شنبه، مراقب خودتان باشید.

    یا علی.
    عکسهای داغ بازیگران و چهره های سرشناس ایران (97)

    برترین ها


16

عجیب اما واقعی: یک هکر موفق شد که با تغییر رجیستری ویژگی کوانتینیوم را بر روی لومیا 635 قابل اجرا کند! ، دوشنبه 15 شهریور 1395

عجیب اما واقعی: یک هکر موفق شد که با تغییر رجیستری ویژگی کوانتینیوم را بر روی لومیا 635 قابل اجرا کند! | ترنجی

  • عجیب اما واقعی: یک هکر موفق شد که با تغییر رجیستری ویژگی کوانتینیوم را بر روی لومیا 635 قابل اجرا کند! | ترنجی
    lumia

    پیش از این اخباری را از برخی منابع قابل اطمینان توسط ترنجی دریافت شده بود که ویژگی کوانتینیوم بر روی اکثر تلفن‌های ویندوزی قابل اجرا است ولی با توجه به قابل اطمینان نبودن برخی از اطلاعات موجود از بازگو کردن آن برای کاربران سرباز زدیم. چند روز پیش یک هکر موفق شد که ویژگی کوانتینیوم را بر روی لومیا 830 اجرا کند که برای بسیاری عجیب و خارق‌العاده بود. امروز لومیا 635 نیز با استفاده از روشی مشابه هک شده است و با تغییرات رجیستری ویندوز 10 موبایل اینترپرایز روی آن نصب شده و قابلیت کوانتینیوم به آن افزوده شده است. آیا مایکروسافت نمی‌خواهد این ویژگی را به لومیا‌های دیگر بیاورد و یا با توجه به پردازش سنگین کوانتینیوم نمی‌تواند آن را به شکلی که در لومیا 950 و 950 ایکس‌ال قابل اجرا بوده است٬ در آورد؟

    با ترنجی همراه باشید…

    پیش از انتشار این خبر بسیاری می‌گفتند که ویژگی کوانتینیوم تنها بر روی پردازنده‌های اسپندراگون 810 ٬ 808 ٬ 617 و 650 و 652 قابل اجرا است و به دلایلی امکان عرضه‌ی بروزرسانی برای لومیاهای قدیمی‌تر که با پردازنده‌ی اسنپدراگون 800 به بازار آمده‌اند وجود ندارد.

    همواره از این‌که بی‌مهبا به یک شرکت حمله کنم و یا آن را مورد بازخواست قرار دهم بر حذر بوده‌ام اما با توجه به جو پیش آمده می‌خواهم چند سوال اساسی را مطرح کنم:

    • چرا با وجود آن‌که زیرساخت‌های لازم برای کوانتینیوم در لومیا 730 ٬ 730 ٬ 830 ٬ 635 ٬ 630 ٬ 920 ٬ 925 ٬ 930 ٬ 1020 ٬ 1320 ٬ 1520 ٬ 650 و 550 وجود دارد مایکروسافت این ویژگی را فعال نکرده است؟
    • آیا مایکروسافت نیاز به محبوبیت بیشتر در بخش موبایل ندارد و نمی‌خواهد تعداد اندک مشتریانی که تاکنون با ویندوز موبایل سر کرده‌اند را راضی نگه دارد و آن‌ها را مهاجرت پشیمان کند؟
    • قابلیت OTG بر روی اکثر لومیاها وجود دارد (رجوع شود به پست سال گذشته‌ی ترنجی و منابع معتبر چینی و انجمن Xda ) پس چرا مایکروسافت آن را حداقل روی پرچمداران قدیمی قابل اجرا نکرده است؟
    • آیا این شرکت از انجام این کار ناتوان است و تنها توسعه‌دهندگان جانبی توانایی انجام این عمل را دارند!؟
    • چرا با وجود آن‌که فرصت زیادی برای بهینه‌سازی نسخه موبایل ویندوز 10 وجود داشته است این سیستم‌عامل هنوز از مشکلات عجیبی در تلفن‌های قدیمی رنج می‌برد؟
    • چرا پروژه‌ی استوریا حذف شد؟
    • چرا مایکروسافت اهمیتی به ویندوز موبایل نمی‌دهد و نمی‌خواهد در آن پیشرفت کند؟

    http://www.nokiapoweruser.com/wp-content/uploads/2016/08/Lumia-830-Continuum.jpg

    پاسخ تمام این سوالات در یک بند خلاصه می‌شود: این کمپانی اهمیتی به کاربر نمی‌دهد و کار خود را می‌کند. او اصلا تعداد کاربران را نمی‌بیند و تنها ویندوزموبایل را توسعه می‌دهد تا سرفیس‌فون را سربلند کند. او انگار با دارندگان نوکیا لومیا دشمنی دارد و با وجود آن‌که ویندوز 10 موبایل رسمی می‌توانست مهمان خانه‌ی بسیار از دارندگان تلفن‌های قدیمی شود برای آن‌ها عرضه نشد. تلفن‌هایی که از مدت 3 ساله‌ی پشتیبانی مایکروسافت که قول داده شده بود تنها دو سال می‌گذشت و مایکروسافت دوست نداشت که این سری را ادامه دهد.

    ببینید؛ لومیا 635 تقریبا یکی از پایین‌رده‌ترین تلفن‌های مایکروسافت است. پردازنده‌ی اسنپدراگون 400 با 512 مگابایت رم اصلا کانفینگ هیولایی نیست. اجرای یکی از ویژگی‌هایی که ادعا می‌شود به سخت‌افزار قوی نیازمند است ابعاد زیادی را در خصوص ریاکاری مایکروسافت روشن می‌کند. البته باید حتما این نکته را ذکر کنیم که مسلما قدرت پردازشی و همچنین بازده‌ی کوانتینیوم در لومیا 635 و 830 با لومیا 950 قابل مقایسه نیست. هکر در رابطه با این موضوع با یک نوع طعنه می‌گوید:

    آن‌ها می‌گویند که این قابلیت در لومیا 830 قابل اجرا نیست!

    به نظر شما آیا مایکروسافت دوست ندارد ویندوزموبایل را موفق کند و یا در حال پاک‌سازی دارندگان لومیا از مشتریان خود است؟ سیاست این شرکت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

    نویسنده: کمانی

    (به دلیل وجود برخی از موارد اضافی و تحلیل این خبر به نوعی خبر/تحلیل نامیده می‌شود اما از دایره‌ی مقالات خارج است)

    nokiapoweruser


15

هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتر ، یکشنبه 14 شهریور 1395

هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتر

  • هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتر

    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتر

    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتر 

    رانندگی با سرعت بالا بسیار خطرناک است و درصورت بروز کوچکترین مشکل در داخل خودرو یا محیط بیرون راننده نمیتواند کنتل لازم راداشته باشد . وقتی اتومبیلی با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به مانعی برخورد می‌کند:

    در 2 صدم ثانیه: سپر در هم می‌شکند و اتومبیل فشاری مطابق با 30 برابر وزن خود را تحمل میکند.

    در 4 صدم ثانیه: راننده و سرنشینان هر کدام با فشاری برابر با 2 تن به جلو پرتاب می‌شوند.

    در 5 صدم ثانیه: بدن راننده با همان نیروی 2 تنی با فرمان اتومبیل برخورد می‌کند.

    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتردر 7 صدم ثانیه: سرنشین جلوئی به داشبورد می خورد.

    در 9 صدم ثانیه: سر سرنشینان به شیشه اتومبیل برخورد می‌کند.

    در یک دهم ثانیه: سرنشینان عقب نیز به سرنشینان جلو می‌پیوندند!

    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومترامـــــا؛

    یادتان باشد که هنوز 90 درصد از ثانیه اول سانحه باقی مانده …

    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومترکه این فرصتیست برای جلوگیری از صدمات احتمالی

    و حفظ جان خود و همراهانتانهشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومترکمربند ایمنی را ببندید

    چه در جلو نشسته‌اید و چه در صندلی عقب اتومبیل،

    چه در مسافت‌های کوتاه درون شهری و چه در مسافرت‌های بلند جاده‌ای
    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومترالبته تنها در صورتیکه که قصد دارید با سرعتی بیش از هشتاد کیلومتر رانندگی کنید؛

    این توصیه را فراموشنکنید.

    هشدار درمورد رانندگی با سرعت بیش از 80 کیلومتر


14

آموزش روش جدید برای خاموش کردن ویندوز 8 ، شنبه 13 شهریور 1395

آموزش روش جدید برای خاموش کردن ویندوز 8

  • آموزش روش جدید برای خاموش کردن ویندوز 8

    آموزش روش جدید برای خاموش کردن ویندوز 8

    آموزش روش جدید برای خاموش کردن ویندوز 8 

    امروز با ترفندی همراه شما هستیم که در آن میتوانید ویندوز 8 را از طریق دیگری خاموش کنید.در اینجا به نحوه آموزش این عملکرد می پردازیم: ابتدا از منوی my computer  به درایو c بروید .سپس به پوشه windows وارد شده و به پوشه system32 بروید.

    آموزش روش جدید برای خاموش کردن ویندوز 8

    در این مرحله فایل slidetoshutdown.exe را در این پوشه پیدا کنید و روی این گزینه کلیک راست کنید و از منوی send to به گزینه desktop بروید با انجام این مرحله یک میانبر بر روی محیط دسکتاپ ایجاد می شود.

    در این مرحله بر روی میانبر ایجاد شده دو بار کلیک کنید ، صفحه ای پیش روی شما نمایش داده می شود که از شما می خواهد نشانگر ماوس را به مکان مشخصی ببرید ، بر روی آن کلیک کنید و به نوار ابزار پایین صفحه نشانگر ماوس را انتقال دهید . با انجام این مراحل کامپیوتر شما به روشی کاملا متفاوت و جدید خاموش می شود.


13

دانلود آهنگ دالایلاما از اپیکور بند ، پنجشنبه 11 شهریور 1395

دانلود آهنگ دالایلاما از اپیکور بند
دانلود آهنگ بسیار زیبای دالایلاما از گروه اپیکور بند
یکی از ترکهای آلبوم رینگ

EpiCure Band Dalaylama دانلود آهنگ دالایلاما از اپیکور بند

بیوگرافی اپیکور بند:

این گروه در May 2011 شروع به کار کرده است. گروه اپیکور شامل امیر و آرمان و حسین و آتنا است که در زمینه Dubsteo و Rap مشغول اند.

متن اهنگ چشات از اپیکور

دانلود آهنگ دالایلاما اپیکور بند

چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
فکر میکردم خوب شدم دوره لشیم تموم
گفتم باهم بخوابیم تا نشیم حروم
نمیدونستم از هم فقط سهممون یه چیزه
اینکه لبامون بخنده اشکامون بریزه
گفتم اگه تو بغلم باشی سردمون نمیشه
ولی ، خیلی ساده ازم تو رد شدی
میدونستم نمیتونی تحملم کنی

میدونستم عزیزم دلت چی میخواد
میدونستم عزیزم دلت چی میگه
میدونستم اگه یه لحظه برم دلت دستاشو به دستای کی میده
هی..
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
او…
فک میکردم خوب شدم دوره لشیم تموم

انگار لب من قلمو لب تو تخته
رو هم نقاشی میکننو بعد اون خنده
گفتی پیش هم نباشیم هوامون سرده
گفتم بری نه آفتاب میاد نه بارون بعدش
دوس داشتی زیر بارون خیس بشی
زبونت رو بدنم آروم تیغ کشید
من لمس شدم ازم تو رد شدی
میدونستم نمیتونی تحملم کنی

میدونستم عزیزم دلت چی میخواد
میدونستم عزیزم دلت چی میگه
میدونستم اگه یه لحظه برم دلت دستاشو به دستای کی میده
هی..
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
او…
فک میکردم خوب شدم دوره لشیم تموم
هی..
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
او…
فک میکردم خوب شدم خدا فک میکردم خوب شدم
 ♫♫♫
نمیدونم ما دنبال چیم
شب مال همدیگه،صبح مال کیم
زندگیمون آروم میره ، ولی گاهی وقتام خمپاره میشیم
میدونیم هیچوقت نمیشیم کور
از پیش همدیگه نمیریم دور
باید حقمونو اَ دنیا بگیریمو
فکرای منفی رو بریزیم دور
من الان بستم درو
تکیه بش دادم اصلن جرو
بحث نکن با من
حرفم اینه که رد دادم تو فقط نرو
گفتی این پسره بی فازه
بهترین دوستش شیوازِ
چون من نمیفهمیدم مثله تو
کم عین شراب شیرازه
گفتی دوستات خولت کردن
هی گفتی بخور ۲ پیک کمتر
ستاره بودی رمز راه
واسه رفتن به تش ولی گمت کردم
چشات عقلو اَ سرم عجیب پروند
هرچی داشتمو نداشتم اَ جیب پروند
همه فهمیدن حیف بودی ، واسه همین الان هی
حرف میشنوم از این از اون
بهم بگو قاتلت کیه؟
اونی که چف شده با دلت کیه؟
اون شخصی که من ازت ساختم ، نذاشت بفهمم باطنت چیه
کور بودم از اولشم
کاش خاطراتت ازم کنده شن
رابطه تش کات کردنه
این من بودم نخواستم ازت خسته شم


12

امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدند ، سه شنبه 09 شهریور 1395

امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدند

  • امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدند

    امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدند

    امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدند 

    با اینکه ایران خودرو قیمت محصولات خود را افزایش داده است,جالب است بدانید که از طرفی هم از امکانات خودرو ها کم کرده است. در جدیدترین مصوبه‌ای که پریروز گروه صنعتی ایران‌ خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت ابلاغ کرد، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب و یورو ۴ بهینه ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

    این در حالی است که اواخر خرداد امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با همین امکانات و همچنین با تهویه اتوماتیک، آینه جانبی و شیشه‌ بالابر عقب برقی ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده بود.

    به این ترتیب در قیمت‌گذاری جدید این خودرو، قیمت تغییری نداشته اما حذف تهویه اتوماتیک، آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی اتفاق افتاده که در واقع به معنی افزایش قیمت این خودرو است. زیرا خریداران برای برخورداری از این امکانات باید پول اضافه‌ای را پرداخت کنند.

    امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدند

    همچنین در ابلاغیه جدید ایران‌ خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت، قیمت سمند ال‌ایکس بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو ۴ بهینه ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است. این در حالی است که اواخر خرداد ماه قیمت این محصول با احتساب رینگ فولادی ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشخص شده بود. به این ترتیب در قیمت‌گذاری جدید سمند شاهد حذف رینگ فولادی هستیم.

    امکانات موجود در پژو 206 و سمند کمتر شدندمصوبه خردادماه ایران خودرو

    قرار بود قیمت‌های تعیین شده در خردادماه از ابتدای تیرماه اعمال شود اما حالا در ابلاغیه جدید عنوان شده که تاریخ اجرای قیمت مصوب جدید متعاقباً ابلاغ خواهد شد.

    پیش از مصوبه خرداد ماه ایران خودرو، قیمت سمند LX مالتی پلکس ۳۰ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۶ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان و پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۳۰ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان بود که البته این قیمت ها مشمول کارت طلایی رایگان و دستگاه رهیاب رایگان نیز می‌شد.

    به این ترتیب قیمت این محصولات ایران خودرو در حالی طی دو مرحله تغییر کرده که هر بار یک سری از امکانات خودروها حذف شده است.در عین حال، قیمت محصولات ایران خودرو ابتدای امسال در پی افزایش نرخ بیمه شخص ثالث افزایش یافته بود.

    قیمت تولیدات ایران خودرو در حالی طی چهار ماه امسال دستخوش تغییر شده که شورای رقابت قیمت دقیقی برای این محصولات تعیین نکرده و خریداران این خودروها همچنان سردرگم هستند.


11

از اپل تا آیفون ؛ 10 گوشی برتر و تاریخ ساز اپل از نگاه ترنجی (قسمت اول) ، سه شنبه 09 شهریور 1395

از اپل تا آیفون ؛ 10 گوشی برتر و تاریخ ساز اپل از نگاه ترنجی (قسمت اول) | ترنجی

  • از اپل تا آیفون ؛ 10 گوشی برتر و تاریخ ساز اپل از نگاه ترنجی (قسمت اول) | ترنجی
    5

    چند مدتی است که در ترنجی آخر هفته‌ها پست‌هایی تحت عنوان گوشی‌های برتر و تاریخ ساز شرکت‌های مختلف را منتشر می‌کنیم و دو پست اول این مجموعه به سری اکسپریا پرداختیم ٬ در سری دوم به سراغ شرکت سامسونگ و گلکسی‌های معروفش رفتیم و سری سوم را به الجی اختصاص دادیم. شما کاربران از این سه قسمت استقبال خوبی به عمل آوردید. این هفته به سراغ یکی از بزرگان تکنولوژی به نام اپل خواهیم رفت و در قسمت اول به5 تلفن تاریخ ساز این شرکت با نگاهی متفاوت خواهیم پرداخت. (شماره‌ی 10 تا 6)

    با ترنجی همراه باشید…

    مقدمه: شرکت اپل ماجرایی متفاوت با تمامی شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه دارد. این کمپانی تاکنون تنها 13 مدل اسمارت‌فون به بازار عرضه کرده است و جدا کردن دو تلفن ناموفق از این لیست کار چندان سختی نیست. پس در نتیجه می‌خواهیم بین آیفون‌های اپل یک رده‌بندی ایجاد کنیم و کمی نگاه این پست با دیگر مقاله‌های سری گوشی‌های برتر و تاریخ متفاوت است. در آخر هم بابت منتشر نشدن این سری از مقالات در دو هفته‌ی اخیر صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

    10- Apple iPhone 2G

    نخستین نسل از آیفون‌های اپل سرآغاز ایجاد نسلی با نام آیفون است که موفق‌ترین محصولات اپل به شمار می‌‌رود. این تلفن را مرحوم استیو جابز شخصا در مراسمی بسیار بسیار شورانگیز و تاریخی در آمریکا (سال 2007) معرفی کرد و در عرضه‌ی اولیه‌ای که در برخی از اپراتورهای آمریکایی صورت گرفت استقبال بسیار خوبی از آن به‌عمل آمد.

    متاسفانه به دلیل این‌که این تلفن در حدود 9  معرفی و به بازار عرضه شد و تعداد کمی از این اسمارت‌فون واقعا تاریخی وارد این شد تاکنون نتوانسته‌ام که آن را پیدا کرده و دقایقی با آن کار کنم اما از گوشه و کنار اینترنت اطلاعات جالبی در خصوص این تلفن پیدا کرده‌ام که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

    Apple iPhone

    • این تلفن نخستین موبایل تولید شده توسط اپل بود.
    • دوربین 2 مگاپیکسلی داشت.
    • برای اولین بار در تلفن‌های همراه از یک صفحه نمایش خازنی و بدون نیاز به کیبورد فیزیکی استفاده شده بود (الجی زودتر از اپل دست به تولید تلفن لمسی زد اما صفحه نمایش گوشی الجی خازنی نبود و از نوع فشاری بود و تنها با قلم کار می‌کرد)
    • انحنای خاص و جالبی در این تلفن وجود داشت.
    • برای نخستین بار امکان نصب نرم‌افزارهای حرفه‌ای و سطح بالا در یک تلفن فراهم شد (بعد از iPhone OS 2)
    • دقت لمس این تلفن در زمان خود بی‌نظیر بود
    • سنسور مجاورت نخستین بار در آیفون نسل اول استفاده شد

    9- iPhone 5

    این تلفن خط مشی سری 5 اپل بود. سه تلفن با طراحی کاملا شبیه به این گوشی توسط اپل تولید شد که شاید مهم‌ترین تفاوت‌ آن‌ها با یکدیگر دوربین قوی‌تر٬ پردازنده‌ی 64 بیتی و دوربین باکیفیت‌تر باشد. آیفون 5 یکی از گوشی‌های واقعا خوب اپل بود که تنها یک سال توسط اپل تولید شد. از زمان معرفی در سال 2012 تا سال 2013 و رونمایی از شاهکاری به نام آیفون 5. این تلفن نخستین آیفونی بود که بعد از مرگ استیو جابز پا به عرصه گذاشت و در زمان خود موفقیت‌های چشم‌گیری را به‌دست آورد.

    Apple iPhone 5

    با آیفون 5 های زیادی تاکنون کار کرده‌ام. نخستین چیزی که در هنگام استفاده من را مجذوب خود می‌کرد سرعت بی‌نظیر این تلفن در زمان خود بود. واقعا خوش دست بود و در هنگام در دست گرفتن این تلفن حس خوبی به شما دست می‌داد. دوربین این تلفن در ابتدای عرضه مشکلاتی همچون هاله‌ی بنفش داشت که کوپرتینویی‌ها با عرضه‌ی iOS 6.1 مشکل را تاحدودی برطرف کردند. اپل بعد از دو نسل سرانجام به استفاده از یک گیگابایت رم روی آورده بود در حالی که رقبایی همانند سامسونگ بیش از دوسال بود که یک گیگابایت حافظه‌ی موقت در گوشی‌های خود استفاده می‌کردند.

    8- iPhone 3GS

    شاید با دیدن عکس‌های آیفون 3GS ٬ آیفون 3G و آیفون نسل اول از نظر ظاهری تفاوت چندانی بین آن‌ها نبینید ولی آیفون 3GS ک ارتقای بسیار خوب نسبت به نسل قبل خود به حساب می‌آمد. اپل امکانات جذابی را روی iOS 3 کار گذاشته بود و دوربین این تلفن نسبت به نسل قبل خود قوی‌تر شده بود. امکان فیلم‌برداری با دوربین توسط اپل در این تلفن تعبیه شد و سروصدای طرفداران اپل که به نبود این ویژگی‌ مهم معترض بودند تا حد زیادی خوابید. Apple iPhone 3GS

    با این تلفن چندین سال پیش کار کردم. به یاد دارم که دوربین آن در مقابل پرچمداران نوکیا و سونی اریکسون اصلا حرفی برای گفتن نداشت و اپل در آن زمان واقعا اهمیتی به دوربین گوشی‌های خود نمی‌داد. صفحه نمایش این تلفن خیلی خوب بود و کیفیتش به نسبت سال‌های 2009 و 2010 از رقیبان بالاتر بود.

    7- iPhone 4

    این تلفن یک تغییر واقعا اساسی نسبت به دیگر محصولات اپل محسوب می‌شد. طراحی به صورت کامل دگرگون شده بود٬ قدرت گرافیکی و قدرت پردازشی تا دو برابر بهبود یافته بود٬ دوربین 5 مگاپیکسلی این تلفن حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و بدنه‌ی فلزی آن از مشتریان دلربایی می‌کرد. اپل در زمان معرفی آیفون 4 از صفحه‌نمایش‌های معروف رتینا پرده برداشت. هنوز هم وقتی که آیفون 4 خاله‌ام را در دست می‌گیریم مجذوب کیفیت صفحه نمایش آن می‌شوم. به یاد ندارم که یک گوشی قدیمی تا این حد من را به خود جذب کند ولی آیفون 4 موفق به این امر شده بود.

    اپل در آیفون 4 از سرویس مکالمه‌ی تصویری Face Time پرده برداشت. برای نخستین بار شاهد حضور یک دوربین سلفی (در آن زمان اسمش سلفی نبود و به آن دوربین جلو می‌گفتند) بودیم و اپل از یک سنسور خیلی معمولی با رزولوشن VGA استفاده کرده بود. مشکل آنتن ندادن آیفون 4 در هنگام در دست گرفتن به حالتی که خطوط آنتن را بپوشانید یکی از مشکلاتی بود که اپل را در سال 2010 بسیار اذیت کرد.

    Apple iPhone 4

    6- iPhone SE

    این تلفن به نسبت آیفون 5S هیچ ویژگی جدید و دهن پرکنی نداشت. تنها مقدار رم افزایش یافته بود٬ CPU به شدت بهتر شده بود و مقدار تعداد پیکسل‌های دوربین دچار تغییر و تحول شده بود. نمی‌توان این گوشی را یک ایده‌ی جدید به‌ظاهر جدید نامید ولی وجود چنین اسمارت‌فون‌هایی با نمایشگر کوچک در جامعه ضرورت دارد. هنوز هم بسیاری از افراد به دنبال یک گوشی کوچک و خوش دست هستند و نمی‌خواهند از سایز 4 اینچ بالاتر را با خود حمل کنند. شما در ویترین هیچ شرکتی نمی‌توانید محصولی را پیدا کنید که با صفحه نمایش 4 اینچی و اندازه‌‌ی کوچک٬ چنین قدرتی داشته باشد.

    Apple iPhone SE

    نظر شما در این رابطه چیست؟ فردا شب منتظر قسمت دوم باشید.

    نگارش: کمانی


2 صفحه